Upgraden naar 8 doen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Berichten
827
Ik kan (nu nog) goedkoop upgraden naar windows 8. Als ik dit wil moet ik dit vóór 31 feb doen. Zijn er al mensen die dit hebben gedaan? Aanrader of afrader?
Ik heb trouwens liever geen reacties van mensen die windows 8 nog bijna niet hebben geprobeerd!
Bedankt!
 
Waarom zou je Windows 8 willen moet je je afvragen.

Ga je de nieuwe functies gebruiken of wil je met touch gaan werken of gewoon omdat het nieuw is ?

Zie er nog geen voordelen in eigenlijk.
 
Ik wil het omdat het nieuw is. En dat is ook de reden dat ik liever reacties heb van mensen die het al effectief gebruiken; zij kennen de voor en na delen :)
 
Kan ik dan ook ergens een cd krijgen? Ik probeer het nu steeds met de upgrade assistant. (die geeft wel iedere keer een foutmelding, maar daar heb ik medion net over gemaiild ;) )
 
De nadelen ken ik ook hoor..... de helft van mijn foto bewerkings software draait niet of nauwelijks. Ik ben dus één van die mensen die het effectief gebruikt heeft zoals jij het noemt.

Verder ben ik veel bij mensen thuis voor reparatie en dergelijke en zie ik nog teveel kinderziektes zoals compabiliteits problemen. Zeg niet dat dat bij jou ook het geval is maar zoals bij alle eerder uitgebrachte versies van Windows zitten de in eerste versies helaas nog aardig wat foutjes.

Via de Upgrade Assistent kan je normaal gesproken ook een DVD bestellen. De key komt via je mail.
 
Ik heb alle dingen gevonden die niet werken, ik ben nu op onderzoek uit wat belangrijk is en wat niet :p
 
Bij nieuwe versies zijn kinderziektes altijd mogelijk, maar het upgrade offer gaat om de windows 8 PRO versie dwz dat je je windows versie kan bijwerken dacht ik.

Verder zijn niet alle programma's compatibel van w7 met w8. (windows upgrade assistent kijkt dat na voor u, heb je dat niet gezien gecontroleerd?)

Windows 8 is zeker niet slecht maar alles is nieuw, even wenne dus hé

Mvg gast0187
 
Ik heb momenteel een dualboot met W7 en W8 omdat ik nog niet definitief naar W8 wil.Het is wennen aan veel zaken maar als je één van de startmenu's er terug opzet die gratis te verkrijgen zijn valt het al wat beter mee.Ik heb nog geen enkel programma dat ik gebruikte in W7 dat problemen geeft in W8,dus dat zit wel goed.Ik weet niet hoe het nu juist zit met prijzen maar ik heb 50 euro betaald voor mijn versie van W8,daarom dat ik het wou proberen.Vroeger koste een Windows een smak geld en nam je vlugger een illegale versie,voor wat het nu nog maar kost loont het niet de moeite om nog illegaal bezig te zijn.
 
Vanaf januari gaan de prijzen voor windows 8 weer stijgen dus wees er snel bij als je nog wil upgraden ...
 
@JonasRetro
Breek niet in anderman's topic in!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan