Upgraden naar windows vista mislukt HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hallo ik heb een week geleden een nieuwe pc gekocht op de pc heb ik een sticker van windows vista capable dus ging ik naar www.microsoft.com om hem te upgraden naar windows vista maar lukt als ik bankrekengnr. en zo allemaal intyp en dan klik op order en betaling krijg ik deze fout

respons kredietkaart validatie en autorisatie
autorisatie kredietkaart mislukt

kunnen jullie mij aub helpen ik wil windows vista zo graag

als ik het goed heb begrepen is het zo dat jij met een bankpasje wou betalen voor iets wat een creditcard nodig heeft...

Hij herkende jou bankgiro niet omdat ze een creditcard nodig hebben voor validatie en dergelijke dingen.

wat is het verschil tussen een bankpasje mastercard en een credietkaart is tog dezelfde

Een bankpasje is de pasje waarmee je kan pinnen en direct je geld kan opnemen...

een creditcard is een kaartje waarbij je krediet neemt ( dus je leent geld van de creditcard ) en zo wilt betalen...

Later krijg je dan een rekening van de bedrijf van wie de creditcard is en moet je de rekening betalen...

Nee.
Een bankpasje is van de bank in kwestie zelf en een creditkaart is van een kredietmaatschappij.

dus als ik windows vista wil moet mijn vader of moeder een credietkaart hebben waar kan je dat dan openen aanmaken

ze kunnen er 1 krijgen bij de bank waar ze zitten...

of Visa is ook een bekende en overal erkend

http://www.visa.nl

of gewoon wachten totdat Windows Vista in de winkels komt

ik ga hem niet kopen ik ga hem upgraden naar windows vista dus is gratis allen de verzendkosten moet ik betalen 16euro nogwat dan krijg een een cd thuis gestuurd maar dankje wel voor jullie reactie zal aan me vader vragen of die eentje wilt aanvragen

Ik zie die upgrade naar Vista ook in Computerwinkels liggen.
Plus dat je vader het misschien niet zo denderend vindt om per jaar geld te moeten betalen om een creditkaart te hebben. Is niet gratis nameljk.
En dat alleen maar voor een upgrade van 16 euro.
Zo'n kaart kost meer per jaar :D

oohw dan zal ik eens vragen of een van mijn familie's een credietkaart hebben dankje wel voor dat te zeggen :D

of kan je niet zo doen dat je hem alleen 1 maand aanlaat en dan weer gaat opzeggen kan dat ?

als bij je nieuwe computer een upgrade voor vista bij zit, heb je ook een formulier gekregen om vista te bestellen. het adres staat op het formulier.
dit is niet bij Microsoft zelf, maar een bureau wat de verzending voor Microsoft regeld.
had hem zelf ook,en kon de verzend kosten per giro overschrijving doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan