Upgraden of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desiree88

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje over mijn huidige systeem!
Ik heb deze computer nu een paar jaar en heb al een keer een extra harde schijf eraan toegevoegd en een klein beetje geheugen! Ik vind hem nog steeds erg traag wanneer ik zware programma's open heb staan zoals paint shop pro, itunes, words, etc. hij begint dan erg te 'brommen' en gaat erg traag. Ik ben niet zo'n gamer, maar De Sims 2 vind ik toch wel leuk en wil dan ook wel een beetje vloeiend het spel kunnen spelen. Naast dit spel doe ik ook veel met muziek en films!

Moederbord; Intel la crosse D865GLCL
Processor; Intel PIV 2600 MHZ, CPU 2,60 GHZ processor
Geheugen; 256MB DDR400 geheugen + upgrade van DDRAM 256MB PC3200 400 MHZ
Harddisk; 40GB Harddisk + upgrade van HD 160GB standard 7200RPM 8MB
On board videokaart; Intel 82865 G Graphics controller

Is het de moeite waard om hem wat te upgraden? Of is het maar een hopeloos geval?
Ik heb er echt bar weinig verstand van dus hoop op jullie hulp! Wat is het beste om te doen?
Ik zat er eventueel ook aan te denken om alles van de pc af te gooien en om alles opnieuw te installeren. Dat adviseerde iemand in de winkel mij.
Zal dat veel goeds opleveren?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Je zou er een losse AGP kaart in kunnen stoppen, i.p.v. die onboard brol ( zeg ik dat goed?, schijnt Belgisch te wezen), dat zou al iets schelen, ook de ram verhogen, als dat kan, zou ook iets schelen, het register goed configureren, zal ook iets schelen, maar, al met al, wordt het allemaal niet veel sneller.

Oké bedankt!

Zeg je je kunt hem makkelijk upgraden, dan heb je er nog veel aan de komende jaren, of kan ik beter een totaal nieuw systeem kopen?:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan