upgraden of toedeledokieen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Berichten
441
Hallo, ik heb een Fujitsu Siemens Xpert met de volgende inhoud ( meer kon ik er niet over vinden. Gekocht bij de appie. AMD 128,0 MBRAM, 27,9 HD, NVIDIA GeForce2MX.
Is deze oldtimer nog op te graden zodat het opstarten en diverse spelletjes voor de kids wat sneller gaan, of moeten we hem maar op marktplaats zetten voor de knutselaars?
Alvast bedankt voor jullie reacties;) :thumb:
 
intern geheugen bijplaatsen kan al wonderen verrichten

je hebt een amd proccesor?
weet je ook welke?
 
Ja er zit een sticker met amd athlon op de voorkant van de pc. Ik heb geen idee hoeveel het is. Ik kan niks meer vinden over de pc via google.:shocked:
Ik denk dat ie ongeveer 5-6 jaar oud is
 
en als je rechermuisklik doet op "deze compueter"op je buroblad en kies voor eigenschappen

dat tabblad algemeen

wat komt er dan te staan bij cpu
amd? en mhz toevallig?
 
Of download aida32 eens, geef gedtailieerde informatie over je pc!:thumb:
 
mijn proccessor is 1000MHZ. Bedankt voor het info programma.:thumb:
 
ok maar nu is de vraag wat wil je

wil je alleen dat de spellen wat sneller laden dan vodoet geheugen bij plaatsen al

ligt ook beetje aan wat voor moederbord je hebt zodat je kunt nakijken wat er max aan geheugen in kan.


of wil je er echt mee gaan gamen?

dan is een upgrade van de proccessor ook een optie
maar ook dat is weer afhankelijk wat voor bord je hebt
 
ok maar nu is de vraag wat wil je

wil je alleen dat de spellen wat sneller laden dan vodoet geheugen bij plaatsen al

ligt ook beetje aan wat voor moederbord je hebt zodat je kunt nakijken wat er max aan geheugen in kan.


of wil je er echt mee gaan gamen?

dan is een upgrade van de proccessor ook een optie
maar ook dat is weer afhankelijk wat voor bord je hebt

Ligt er ook aan wat voor games, wil je de nieuwste, ga dan vooor een heel nieuw systeem
 
Ik wil gewoon dat hij wat sneller wordt. Met opstarten, en met kinderspelletjes.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan