Hallo,
Ik heb mijn PC ongeveer drie jaar terug gekocht bij Dell. Nu wil mijn grafische kaart zo nu en dan niet aan de requirements voldoen die voor sommige games nodig zijn. De rest van het systeem zit wel altijd goed. Het hoeft wat mij betreft niet zozeer op high
settings.
Dus ben ik aan het overwegen om die grafische kaart te upgraden, maar op dat gebied ben ik helaas een leek. Daarom zoek ik naar advies over de kaart(en) die voor mij het beste zouden werken. Verder ben ik niet echt van plan om de rest van mijn desktop ook te vervangen. Wat is daarom mijn keuze aan grafische kaarten zonder dat ik verder onderdelen hoef te vervangen? Wat zou je aanbevelen? Is er ook iets
anders dat ik moet weten?
Hier zijn enkele van mijn specificaties. Ik vertaal dit vanuit het Engels, dus ik hoop dat het allemaal wat te begrijpen valt. Als er informatie mist, zeg het dan vooral.
Bij voorbaat dank.
Manufacturer: Dell Inc.
System Model: XPS 430
BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A00
Processor: Intel (R) Core (TM)2 Quad CPU Q6700 @ 2.66GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 2046 RAM
Hard Drive: 483 GB
Power Supply: DC Output: 375W
Operation System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (32 bit)
Video Card: ATI Radeon HD 3600 series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chiptype: ATI display adapter (0×9598)
DAC-type: Internal DAC (400MHz)
Total Memory: 1017 MB
Ik heb mijn PC ongeveer drie jaar terug gekocht bij Dell. Nu wil mijn grafische kaart zo nu en dan niet aan de requirements voldoen die voor sommige games nodig zijn. De rest van het systeem zit wel altijd goed. Het hoeft wat mij betreft niet zozeer op high
settings.
Dus ben ik aan het overwegen om die grafische kaart te upgraden, maar op dat gebied ben ik helaas een leek. Daarom zoek ik naar advies over de kaart(en) die voor mij het beste zouden werken. Verder ben ik niet echt van plan om de rest van mijn desktop ook te vervangen. Wat is daarom mijn keuze aan grafische kaarten zonder dat ik verder onderdelen hoef te vervangen? Wat zou je aanbevelen? Is er ook iets
anders dat ik moet weten?
Hier zijn enkele van mijn specificaties. Ik vertaal dit vanuit het Engels, dus ik hoop dat het allemaal wat te begrijpen valt. Als er informatie mist, zeg het dan vooral.
Bij voorbaat dank.
Manufacturer: Dell Inc.
System Model: XPS 430
BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A00
Processor: Intel (R) Core (TM)2 Quad CPU Q6700 @ 2.66GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 2046 RAM
Hard Drive: 483 GB
Power Supply: DC Output: 375W
Operation System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (32 bit)
Video Card: ATI Radeon HD 3600 series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chiptype: ATI display adapter (0×9598)
DAC-type: Internal DAC (400MHz)
Total Memory: 1017 MB