Upgraden van NL vista naar EN windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Ik heb dus een engelse versie van windows 7 gekocht.
Nu staat er als ik hem wil installeren dat ik niet kan upgraden omdat mijn windows vista versie standaard Nederlands is..
Ik raak dus al mijn bestanden enzo kwijt omdat custom installatie een compleet nieuwe installatie van windows is.
Is er een manier om toch te upgraden zodat ik mijn bestanden behoud, of ben ik de pineut?

Bedankt alvast.

U kunt het programma "Vistalizator" gebruiken om de taal van uw Windows vista installatie aan te passen, misschien dat het op die manier wel gaat.

Verder heeft U ook nog de functie: "Windows easy transfer" deze zet al uw instellingen en bestanden over (op geinstalleerde spellen en programma's na)

Ik ga het proberen, bedankt..
Spellen e.d. zijn wel belangrijk voor me, daarom wil ik graag upgraden :P

@klaphark

Je linked naar een artikel waar uitgelegd wordt hoe je de taal in windows vista verandert, en daarna zeg je dat je denkt dat het niet kan :D?

Waar het op neer komt is het volgende:

Als je windows vista ultimate, of enterprise editie hebt dan kan je standaard vanuit windows een nieuw taalpakket downloaden (zoals beschreven in de link van klaphark).

Heb je een lagere versie van windows vista (home premium, professional, business) dan zal je het programma "Vistalizator" of een vergelijkbaar programma moetne hebben om uw vista een andere taal mee te geven :)

wat mastermindz al eerder zei kan gewoon, en heb ik zelf ook al meerdere malen uitgevoerd. je kan gewoon de taal veranderen met het programma vistalizator in combinatie met een taalpakket die gewoon overal gratis te downloaden zijn...

vistalizator download je hier: http://www.froggie.sk/download.html
hier download je taalpakketten voor windows 7 ZONDER sp1 (helemaal beneden op de pagina staat een link, achter "update:..." met de language packs MET sp1): http://www.mydigitallife.info/downl...cial-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/

download je taalpakket, open daarna vistalizator, add new language en selecteer je gedownloadde bestand, daarna komt deze taal in de lijst met talen te staan en kan je deze kiezen en activeren.

succes.

p.s. dit werkt gewoon met elke versie van windows 7, dus hoeft geen ultimate te zijn o.i.d.

Laatst bewerkt:
@mastermindhz haha misschien is het een taalpakket voor de standaard Windows programma's.

Weer wat geleerd :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan