upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

peelduiker

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2001
Hoi wie kan mij vertellen wat ik moet of kan doen om een systeem te upgraden, zodat ik mijn systeem niet zo vaak meer af hoef te staan vvo spelletjes?
het gaat over een pentium 11. 233mhz.
(intel 440LX AGP pentium 11 mainboard 6dlx)
2x dimm memory sdram32mb.
een monster fusion 16 mb videokaart.

ik zou graag upgraden naar pentium 3 of 4
een groter geheugen b.v. 256mb
met een geforce 11 videokaart .

Vergeet upgraden dan maar. Ga gelijk voor een compleet nieuwe pc. Bij een p4 zou ik geen G2 (of G4mx) nemen, lijkt me zonde. Ga dan voor Geforce 4 ti 4200, of misschien beter nog een ati radeon 8500.
Hangt er vanaf wat je er verder mee gaat doen.
suc6

Ik zou graag weten wat nu de goedkoopste oplossing is ,ik kan echt niet nog een nieuwe pc aanschaffen

Wat je in ieder geval nodig bent:

Nieuwe processor, moederbord, geheugen, videokaart en voeding.

Tevens zul je heel waarschijnlijk ook een andere kast nodig zijn.

Oftewel je hebt bijna een nieuw systeem nodig

Stel dat je een handige zakenjongen bent en je treft bij toeval een snellere processor op de 2ehands markt, dan kun je 100mhz hoger komen;
Q19. I've a Tomato Pentium II Motherboard. Does it support Celeron 266/300/300A/333? What is the difference between Celeron 300 and 300A?
A19. Celeron 266/300, 300A/333 are supported in the below models:
Models
1 BIOS(Celeron 266/300/300A/333)
2 BIOS(Celeron 266/300)

6DLX
1 V1.06
2 V1.05
Celeron 266/300 differs from 300A/333 in that the later have 128K cache on CPU which boost up performance. More information is available in Intel's website:
http://developer.intel.com/design/Celeron/
Please check for latest jumper setting and BIOS in our website.
Verder kun je nog e.e.a. aan geheugen bijplaatsen, meer info: http://www.groove-trax.de/jumper/m/U-Z/35660.htm
En je kan je videokaart vervangen door bijv. een 32mb versie, evt. alles 2ehands. Maar de vraag is of je een BIOSupdate wil proberen te doen (niet zonder risico), die extra euro's 'verspillen' want m.i. is dit uitstel van executie. Hoe ik e.e.a. heb opgesomd is de feitelijke upgrade mogelijkheid. Het is een understatement te zeggen dat je geen pentiumIII prestaties moet verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan