upgraden

• Onderwerp starter Onderwerp starter trick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Wat zijn precies de specificaties van geheugenkaarten die van belang zijn als ik geheugen wil uitbreiden en hoe kan ik checken of alles werkt?

Ik kan er een kopen van marktplaats.nl maar moet wel zeker weten of hij gaat werken.
Ik weet dat hij 168 pin moet zijn SDRAM en kloksnelheid 100 mhz Is het merk ook nog van belang wat is het maximale dat nog zinvol is?

Geplaatst door trick

Ik weet dat hij 168 pin moet zijn SDRAM en kloksnelheid 100 mhz Is het merk ook nog van belang wat is het maximale dat nog zinvol is?

Nee, het merk is niet van belang, je kunt 100 mhz en 133mhz krijgenn bij 168 pins modules. Alsje 133mhz erin zou plaatsen gaat ie standaard toch op 100mhz draaien omdat je andere geheugen ook 100 mhz is en je moederbord waarschijnlijk geen 133mhz ondersteund. Dus als je 168 pins 100mhz ein zou plaatsen zou t moeten werken. Maar wees voorzichtig met marktplaats.nl, er zijn veel oplichters actief, betaal NIET vooruit en kijk eens op www.internetoplichting.nl

bedankt voor de tip van oplichters. Ik heb ze doorgenomen.

Geplaatst door trick
Wat zijn precies de specificaties van geheugenkaarten die van belang zijn als ik geheugen wil uitbreiden en hoe kan ik checken of alles werkt?

Ik kan er een kopen van marktplaats.nl maar moet wel zeker weten of hij gaat werken.

Om wat voor type computer gaat het, het kan soms zijn dat niet alles werkt.

Het gaat om een IBM P2 met 8 gb op de harde schijf er staat windows xp op er zitten 3 sloten op van 168 pins .
Er zat een kaart van siemens 64 mb in sdram en ik wil hem maximaal upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan