Upgraden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tom6
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar weet wel dat je ventilator dan altijd op max gaat draaien
ik weet niet hoe het met geluids overlast zit in die kast maar dat kan dan voorkomen

Dus dan zou eht verstandig zijn er toch een fancontroller tussen te zetten?
Heb jij daar ervaring mee? gaat dat makkelijk? (het installeren) en weet je een goede voor een leuke prijs?Want mij leek deze wel leuk

Mag ik vragen hoeveel fans jij aan hebt staan en hoeveel geluid dit geeft? Want ik heb ook gewoon boxen, en die gebruik ik het meest (gewoon radio op, als ik dus niet aan het gamen ben enzo)

uh ik heb 5 fans dus is niet echt handig om dat te vergelijke met die van jou xD

ik heb deze kast
CM_HAF922_01.jpg

hij is niet stil dat wel xD

Als ik dit doorzet krijg ik 1x 200MM en 3x 120MM fans hoor, dus... :P

weet wel hoe groter de fans deste minder geluid

de 120mm fans zullen dus het meest geluid gaan maken

uhu, gewoon uit nieuwsgierigheid, wat voor een kast is dat :-k, mooi ding namelijk :O

cooler master HAF 922

je hebt een nog grotere versie dat is de HAF932

het is een beest:evil:

Ja ik zag het, mooi dingetje, maar voor 88eur iets buiten mijn budget.

En ik zit weer te twijfelen tussen de 300 en 600, want de 300 is wat sjieker, waar de 600 meer gamersuitstraling heeft. En het plexiglas raampje van de 600 is leuk als er binnen wat moois te zien valt. Maar dat zal het niet meteen zijn. dus...:-k moeilijk moeilijk haha

Ik heb ook wat op te merken over jij die zegt: "5770 kaarten worden niet zo warm" want dat is niet waar. Natuurlijk heb je geen enorm goeie koeling nodig, maar degelijke koeling is welkom. Gelukkig gebeurt dat nu ook.

Mijn ASUS EAH5770 1GB GDDR5 (CuCore technologie, dus betere koeling) is idle 40c en stressed 50-70c. ik heb 2x front intake 120mm (naast elkaar zeg maar), 1 outtake zijkant, 1 outtake achterkant.
Dit is mijn kast: http://azerty.nl/0-1044-256633/aerocool-pgs-value-series-vx-e.html en de fan die ik erbij had gekocht: http://azerty.nl/0-1088-72094/zalman-zm-f3-ventilatorhuis-.html
mn complete kast is te zien op mn profiel: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=170549

alle maal mooi en aardig
maar zelfs met 100 fans zou je die temps nog hebben
zolang de lucht in je kamer het zelfde blijft

24 C blijft 24 C tenzij je een airco gaat gebruiken

dus zolang je airflow in de kast goed is en de temps in de kamer goed zijn zul je geen last van overheating hebben

Ja ik zag het, mooi dingetje, maar voor 88eur iets buiten mijn budget.

En ik zit weer te twijfelen tussen de 300 en 600, want de 300 is wat sjieker, waar de 600 meer gamersuitstraling heeft. En het plexiglas raampje van de 600 is leuk als er binnen wat moois te zien valt. Maar dat zal het niet meteen zijn. dus...:-k moeilijk moeilijk haha

die 600 is ook meer future gericht
daar kunnen grotere en meer spullen in kwijt

Er komt zo nog een irl maat (die veel van computers weet) even langs om te checken. (en voor een gezellig biertje :P) En dan ga ik mn winkelmandje dan maar bestellen, en dan met hem maar even overleggen of ik dan die fancontrol erbij doe. Want dan hoef ik volgensmij ook geen splitter meer te bestellen bij Highflow, en kan ik alles mooi van Azerty laten komen ^^

Er komt zo nog een irl maat (die veel van computers weet) even langs om te checken. (en voor een gezellig biertje :P) En dan ga ik mn winkelmandje dan maar bestellen, en dan met hem maar even overleggen of ik dan die fancontrol erbij doe. Want dan hoef ik volgensmij ook geen splitter meer te bestellen bij Highflow, en kan ik alles mooi van Azerty laten komen ^^

altijd goed om een second opinion te krijgen
daar word het alleen maar beter van

Ik heb nog even de DVD-rom vervangen, want die oude had een IDE aansluiting en deze een S-ATA, dan weet ik zeker dat ik die kan aansluiten :P

Morgen ga ik hem denkik bestellen: winkelmandje

Ik heb nog even de DVD-rom vervangen, want die oude had een IDE aansluiting en deze een S-ATA, dan weet ik zeker dat ik die kan aansluiten :P

Morgen ga ik hem denkik bestellen: winkelmandje

IDE is beschikbaar op bijna alle moederborden, maar sata is toch weer sneller en gemakkelijker aan te sluiten dan IDE.

Die dvd-drive is goed, heb hem zelf ook. Maar als je naar stilite zoekt niet het beste

Er komen zoveel fans in dat het sowieso niet erg stil word, ach...dan draai ik de volume knop toch iets meer naar rechts :P

alles besteld btw :D

allemaal bedankt (Y) great help here

Er komen zoveel fans in dat het sowieso niet erg stil word, ach...dan draai ik de volume knop toch iets meer naar rechts :P

alles besteld btw :D

allemaal bedankt (Y) great help here

mocht je het toch nog wat te hard vinden, je kan natuurlijk altijd isolatie plaatsen. Bedenk wel dat dit geen effect heeft als er veel punten zijn waar het geluid toch door kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan