Upgraden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
hallo allemaal,
ik heb nu een oude HP COMPAQ thuis
(hij is ongeveer 5+)

en ik vraag me af of het tijd is voor een upgrade
alles werkt nog naar behoren hoewel de kwaliteit van de videokaart
hard achteruit gaat er zit een Nvida GeForce 8400GS Video kaart in
de koeler van de video kaart werkt niet zo goed meer hij begint minder te koelen
verder zit er een harde schijf in van 40gb :o (ik zij toch dat hij erg oud was)
is deze ook nogal bij zijn einde gekomen dus ;)

alvast bedankt ! :thumb:

Laatst bewerkt:
Upgraden heeft m.i. geen zin. Je zou dan een nieuwe CPU, moederbord geheugen, harddisk en videokaart moeten kopen. Dan moet je gelijk naar een andere voeding en dan is het enige dat je nog overhebt de kast

Nee, upgraden is geen mogelijkheid voor je. Dit zou immers gelijk staan aan een complete vervanging. Na 5 jaar is alles incourant geworden: een nieuwe processor betekent een nieuw moederbord en nieuw werkgeheugen, plus een nieuwe harde schijf, dvd brander, videokaart, voeding en eventueel ook je monitor.

Gezien bovenstaande, kun je het volgende voor me aangeven?
- Wat ga je er allemaal mee doen? (bijvoorbeeld gamen, videobewerking, internet en office)
- Moet er nog een monitor en een Windows 7 versie bij?
- Moet er nog bepaalde software bij zitten? (bijvoorbeeld Office pakketten, Nero etc.)
- Wil je een kant-en-klare pc hebben of wil je ons advies over het zelf samenstellen van een nieuwe pc?
- Heb je voorkeur voor een bepaald merk en winkel ?
- En de belangrijkste: wat mag het gaan kosten?

ik heb gehoord dat het dus niks word ;) ik koop dan wel gewoon een complete nieuwe pc dat inelkaar knutselen heb ik geen zin in :D mijn pc staat dus tussen sterven en dood :(
dat word een nieuwe ga volgend jaar nog ff kijke voor een nieuwe :p wel een desktop en ja ik heb nogsteeds een splinternieuwe LG LED MONITOR gekocht 2 maanden geleden dus :rolleyes:

toch bedankt voor alle reacties :thumb:

jah makkelijk gezegt moet ik nog betalen voor vervoer
ben ik helemaal gek geworden kan amper al een nieuwe pc betalen laat staan deze oude
sturen naar afrika :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan