Upgrading RAM/video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat trouwens bij Apparaatbeheer geen video-kaart als een direct linkt. Maar al klik ik op beeldschermadapters verschijnt mijn video kaart - NVIDIA GeForce FX 5200 -

Deze moet ik verwijderen ?

Klopt helemaal, en daarna niet meer opstarten, anders wordt de oude driver weer geinstalleerd

Klopt helemaal, en daarna niet meer opstarten, anders wordt de oude driver weer geinstalleerd

Oke prima, eerst volgende keer dat ik hem opstart is met de nieuwe video-kaart erin dus.

Nu heb ik nog een vraag. Ik zou graag mijn HELE windows opnieuw willen installeren. en aangezien ik net zag dat mijn windows 2002 versie, dacht ik om een nieuwe XP versie te installeren. Om gelijk schoon te beginnen. Waar kan ik goedkoop een nieuwere versie vinden legaal/illegaal ?

Een nieuwe kun je alleen kopen maar....

Als jouw 2002 versie legaal is, kun je die gewoon gebruiken en updaten, helemaal niks mis mee

Een nieuwe kun je alleen kopen maar....

Als jouw 2002 versie legaal is, kun je die gewoon gebruiken en updaten, helemaal niks mis mee

Hij is dus illegaal, en heeft allemaal gebreken. Windows media player doet het niet meer en kan hem niet opnieuw installeren omdat ik geen legale windows heb.

Heb al eens geprobeerd een andere XP er op te zetten, maar hij zei dat het een oudere versie was. Dus kon ik hem niet gebruiken.

Dan een nieuwere "illegale" downloaden, link mag ik je hier alleen niet geven.

Neem er dan gelijk een incl. SP3

SP3 is het laatste servicepack van Windows XP.

Ben je bekend met torrents en / of nieuwsgroepen?

Ja, nou dan daar even een windows xp ophalen, staan er zat

haal je adres maar weer snel weg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan