upload balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
hoe krijg ik een "upload" op mijn site???

dat je fotos en text kan uploaden net zoals helpmij je kan foto's en text uploaden.


maar nog ff vraagje. ik wil dit op mijn website dan plaatsen.
ik wil een tutorial site beginnen dat iedereen hun tutorial kan plaatsen, maar als ze dat hebben geupload, waar moet dat dan heen???

_______________

NIKS te doen? kijk op: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2098760#post2098760 voor mijn andere belangrijke vraag

-ik wardeer zeer dat jullie mij allemaal helpen:p
 
@Vegras: De link naar jouw zoekactie is tijdelijk, die werkt nu niet meer (Ik heb het zelf ook een keer geprobeerd en toen zei men dus ook dat het niet werkte)
Ook is het wel handig om topics te plaatsen welke daadwerkelijk als "Opgelost" door de gebruikers zijn bestempelt.

@TS: Je kunt wel van alles willen, maar je zult toch zelf je moeten verdiepen in iets voor je er mee begint. Ik kan ook wel zeggen dat ik een OS wil gaan maken maar als ik me niet verdiep in het programmeerproces dan wordt het natuurlijk niets...

Ook kun je beter over de gevolgen van je concept na gaan denken. Wanneer jouw tutorial site aardig "populair" wordt zullen er dus veel bestanden worden geupload. Heb je daar de ruimte voor en de bandbreedte? Je kunt dan beter zorgen dat men het verhaaltje kan typen en dan naar afbeeldingen op hun eigen webspace kunnen linken.
 
agree, maar het ging meer om het idee.
*knipt oude post deels weg*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan