upload en download Wordpress website

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Goedemorgen ik wil mijn website snel kunnen uploaden en downloaden. Van liveserver naar localhost. Ik vind filezilla niet snel genoeg. Let op het gaat om een plugin of een FTPserver en niet om de verbinding. De verbinding (met internet )is prima.
. Het gaat om een FTP server en of een plugin die supersnel werkt.
 
Ik vind filezilla niet snel genoeg
Filezilla is niet verantwoordelijk voor de snelheid, maar je internetabbonnement via je coax, koper of glasvezel.
 
FileZilla werkt (hier) gewoon razendsnel. Heb je niet toevallig 'snelheidslimiet' aanstaan?
 
Het gaat om een plugin? Dat doe je dan toch gewoon via het dashboard en niet via FZ.

Het gaat je niet om de verbinding zeg je, maar Aar heeft een punt.

En eigenlijk snap ik de vraag niet zo goed. Om welke plugin gaat het en wat gaat er mis mee ?
 
Mappen op server niet zichtbaar in filezilla. Ik zie alleen een lege map op mijn server.
 
Mappen op server niet zichtbaar in filezilla. Ik zie alleen een lege map op mijn server.
Bij elke overdracht via FTP zie je een loglijntje bovenin verschijnen. Op het moment dat je een map uploadt, wat staat er dan?
 
Ik wilde mijn website downloaden, maar hij zat 1 map hoger dan public hmtl.. contact opgenomen met server en nu is het weer ok. Bedankt voor de hulp
 
Dan heb je waarschijnlijk geen rechten om iets hoger dan public_html te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan