Upload met HEMA software

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Ik probeer iemand anders te helpen met HEMA album software. Daarbij maak je een album aan dat vervolgens ge-upload wordt.
Bij dit uploaden verschijnt de boodschap "Contact maken met FTP-server" mislukt.
Ik heb achtereenvolgens geprobeerd: cookies acceptatie aanpassen (alles accepteren), firewall uitschakelen, passieve FTP-server, maar niets helpt: die boodschap blijft komen. Iemand nog een ander idee of ervaring ??
Rob

Probeer je toevallig gebruik te maken van een bedrijfsnetwerk? Niet ondenkbaar dat upload van dergelijke (grote) bestanden gewoon is uitgezonderd.

Als het echt niet lukken wil.... neem dan contact op met HEMA via DIT email adres en leg het probleem uit. Ze zullen je proberen te helpen met je internetverbinding.
Lukt het echt niet, is er nog de mogelijkheid om de data per CD aan te leveren.
Deze optie bieden ze niet graag aan, omdat het een afwijkende procedure is waar ze niet op zitten te wachten, maar bij wijze van uitzondering mag je soms gebruikmaken van deze service.

Het is een privé aansluiting.
Dank voor het contact adres; ga ik proberen.

Rob

Als het echt niet lukken wil.... neem dan contact op met HEMA via DIT email adres en leg het probleem uit. Ze zullen je proberen te helpen met je internetverbinding. Lukt het echt niet, is er nog de mogelijkheid om de data per CD aan te leveren.
Deze optie bieden ze niet graag aan, omdat het een afwijkende procedure is waar ze niet op zitten te wachten, maar bij wijze van uitzondering mag je soms gebruikmaken van deze service.
Dit is inderdaad wat er gebeurd is; voor mijn vriendin is er nu een oplossing, maar mij zit het nog steeds dwars waarom het niet werkt. Vooral omdat het op mijn eigen systeem wel gaat; maar dat is 125 kms van mijn vriendin weg, dus niet direct een oplossing.
Heb je enig idee wat zo'n FTP aansluiting kan tegen houden. Ik heb al geprobeerd:
- firewall uit en firewall met uitzonderingprogramma voorzien
- cookie-controles uitschakelen (alle cookies toestaan)
- directX instellingen verruimen
???
Rob

Geplaatst door PH-RVG

Dit is inderdaad wat er gebeurd is; voor mijn vriendin is er nu een oplossing, maar mij zit het nog steeds dwars waarom het niet werkt. Vooral omdat het op mijn eigen systeem wel gaat; maar dat is 125 kms van mijn vriendin weg, dus niet direct een oplossing.
Heb je enig idee wat zo'n FTP aansluiting kan tegen houden. Ik heb al geprobeerd:
- firewall uit en firewall met uitzonderingprogramma voorzien
- cookie-controles uitschakelen (alle cookies toestaan)
- directX instellingen verruimen
???
Rob

Heeft er echt niemand soortgelijke problemen met Hema albumsoftware gehad?

Overigens als ik (via cmd) ftp naar ftp.hema.com (weet niet of dat de juiste server is, beetje gokken) dan lukt het wel. Kan natuurlijk niet inloggen want weet usernaam/password niet. Wat het mij verteld is dat ftp op zich schijnt te werken vanaf dit systeem.

Hulp alsjeblieft want iedere keer CD branden en opstruren is niet een leuke oplossing.

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan