Upload probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramsnor

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2003
Berichten
8
Hoi, Ik gebruik CuteFTP 5.0XP met windows 98.
Tot ik verledenweek een format C moest uitvoeren werkte het uploaden naar mijn server prima met dit programma.
Nadat ik van mijn website op 3 manieren een back-up gemaakt had ( Win-zip)(1 op 1 kopie) (werkmap) heb ik de c schijf geformatterd. na het formatteren
De website terug gezet waar hij origineel stond.Nu heb ik het probleem gekregen dat bij het uploaden van mijn site naar de server via cute, ik bij htlm pagina's de melding krijg. No Permission for this action.
Ik kan ook de htlm pagina's niet deleten op de server.
Ik kan ze wel naar (met andere naam) van mijn website terug downloaden en weer uploaden, maar ik kan hem niet overschrijven (vernieuwen)
Toen ik de hele orginele site van de server naar mijn computer wilde downloaden, gingen wel alle mappen maar niet de htlm pagina;s.
Mijn site is gemaakt met frontpage.
Wie helpt deze oude grijze snor uit de problemen??
 
Raymond Bos bedankt voor je tip maar mijn webserver accepteert helaas geen frontpage uploads.

Ik ga zelf steeds meer denken aan een instelling in Cute FTP 5.0 die verkeerd staat?

Bram
 
Voor Raymond en andere lezers,
Ik heb Cute gedeinstaleerd en smartFTP gedownload en uitgeprobeerd.
helaas heb ik ook nu nog steeds hetzelfde probleem.
Het ligt dus duidenlijk bij de provider.
Dit is trouwens www.Web1000.com
Heeft iemand daar ervaring mee???????

Groet Bram
 
Bramsnor, ik heb het zelfde probleem met www.web1000.com ik kan niks meer uploaden, veranderen of deleten.

Ik heb ook verschillende FTP proggies geprobeerd.

Het probleem ligt denk ik bij web1000.
Op m'n homepage bij Planet kan ik wel alles doen wat ik wil.
 
John,

Bedankt voor je antwoord.
Sinds vandaag is na 14 maanden goed gewerkt te hebben mijn hele site verdwenen bij www.web1000.com
Baaaalllleeeee dus.
Wie weet een andere goedkope (Gratis?) Host?

Groet bram
 
ja, weet ik :D

www.coolfreepages.com

Er komt wel een reclamescherm onder je eigen pagina maar die zie je pas als je eigen pagina wordt afgesloten.

De site is gratis.

Succes !!
 
Hoi John,

www.coolfreepages.com heb ik gezien.

Tot mijn verbazing werkte afgelopen nacht mijn site ook weer bij Web 1000.
Nu wilde ik echter uploaden, en kwam ik er niet op
zond/21 sept/11.00 Server dus erg slow.
Morgen maar weer eens proberen.
Ik heb nog iets. Voor mijn Format C (zie eerste vraag)had ik Backups gemaakt van Mijn Documenten files met Werkmappen op een CD -RW (tip Computeridee)
Nu blijkt dat als je die mappen weer terugzet ze allemaal alleen lezen geworden zijn.
Dit zou mischien ook een reden geweest kunnen zijn, dat ik niet meer kon uploaden.
In ieder geval is bij mij de conclusie dat het backuppen doormiddel van werkmappen prima gaat maar je moet het weten van die Alleen Lezen eigenschap bij terugzetten.
En Web 1000 is een soort loterij. Doet ie het wel of niet.
Ik heb ze wel een E-Mail gestuurd over mijn probleem maar geen antwoordt gehad.

Groetjes Bramsnor die nu nog grijzer geworden is.
 
Hallo Computer vrienden,

Bij deze wil ik alle bovenstaande mensen bedanken die mij met hun tips geholpen hebben om mijn Upload Probleem op te lossen.

Ik ben van Cute FTP overgestapt op SmartFTP wat ook een fijn programma is.

Web1000.com lukte het nu zondag 21-09 wel om 13.00 uur.
Razendsnel liep het.

Toen ik wilde Downloaden kreeg ik nog een denied melding, maar dat vind ik niet zo erg.

Als jullie de website nog willen zien waar het allemaal om draaide?

Surf eens naar www.bramsnor.web1000.com

Groetjes Bram
 
M'n complimenten Bram, de site ziet er goed uit!

Daar valt mijn gepruts bij in het niet :(
Als je wilt weten hoe m'n tante praat moet je eens
hier kijken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan