Upload problemen sinds nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker45

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Upload problemen sinds nieuwe pc
Sinds ik een nieuwe pc heb zijn er twee zaken waar ik sindsdien problemen mee heb.

Het uploaden van mijn website via Arachnophilia lukt niet meer. Volgens de webhost heb ik alles goed ingevuld in Arachnophilia, maar het werkt niet meer (en dat ging juist altijd zo ontzettend simpel ). Ik doe het nu met WS FTP95, maar dan moet je toch weer eerst naar een ander programma.

Wat ook niet meer wil is foto's naar marktplaats uploaden via de optie 'meerdere foto's tegelijk'. Als ik bv 2 of 3 foto's selecteer, laat MP dat wel zien maar uiteindelijk staat er maar 1 in de advertentie. Voorheen ging dit probleemloos. Volgens MP zou het wellicht liggen aan het formaat van de foto's jpg proportioneel. Maar op mijn oude pc ging het wel met dezelfde fotobestanden. Ook nadat ik via IrfanView de foto's opnieuw had opgeslagen bleef het probleem.
Achteraf de advertentie wijzigen en meer foto's toevoegen gaat wel, maar doet het voordeel teniet. Nu dus maar gewoon foto voor foto.

Ligt dit nu aan de nieuwe pc of aan Windows 7 ? Iemand een idee?

welke versie

Welke browser gebruikt u?
heeft u een screenshot van de situatie?

Ik gebruik IE8.

Een printscreen van de FTP uit Arachnophilia is bijgevoegd.
Remote dir heb ik aangepast naar /public.

op Marktplaats gebruik ik voor het uploaden van foto's de optie 'Snel foto's toevoegen'. De fotobestanden zijn dezelfde die ik voorheen ook gebruikte, de grootte is goed. Als ik er 2 selecteer laat hij deze ook beide zien, maar in de uiteindelijke advertentie is er maar 1 te zien. Dit gebeurt keer op keer.

:confused:

Bijlagen

• prntscrn.gif
    prntscrn.gif
    64,8 KB · Weergaven: 59
Nog even onder de aandacht 'upload problemen sinds Windows 7'

Heeft iemand nog een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan