Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er gaat dit verkeerd : in veel scripts zijn de enters niet toegevoegd :S en door de "//" aantekeningen ziet ie de rest van de script aan als aantekingen inplaatsvan scriptIk postte maar een paar uit de selectie PHP upload with process bar via Google. De rest mag je zelf zoeken...
Dat ze niet werken ligt meer aan jou dan aan de scripts... Welke heb je geprobeerd en wat gaat er verkeerd?
Met die enters bedoel ik dit :Eerst maar even een vraag herhalen: Welke scripts heb je geprobeerd?
Daarnaast: Welke enters? Ik snap niet echt wat een enter met een file-upload te maken heeft.
En wat bedoel je met de laatste "fout"? Heb je daar een voorbeeld van?
<?php echo "hoi"; //haalllooo if("een"!="twee"){ echo "een is niet gelijk aan twee"; }
<?php
echo "hoi";
//haalllooo
if("een"!="twee"){
echo "een is niet gelijk aan twee";
}
Met die enters bedoel ik dit :
dat je eerst de enters allemaal moet toevoegen voor dat het script VOLLEDIG werktPHP:<?php echo "hoi"; //haalllooo if("een"!="twee"){ echo "een is niet gelijk aan twee"; }
als het bovenstaande script moeten werken dan moest het zo zijn :
dat is dus heel irri als je dat allemaal moet doen , en moet uitzoekn waar de enters moetenPHP:<?php echo "hoi"; //haalllooo if("een"!="twee"){ echo "een is niet gelijk aan twee"; }
ps: ik heb alle scripts uitgeprobeerd ( zonder te kijken of er geen enters "erbij" waren)
TOP! :thumb:Ik heb er ook wel 20 geprobeerd, maar zonder succes. Liep vaak ook tegen het zelfde probleem aan dat de voorbeeld code niet de kopieren is door enter fouten. Vaak ook niet browser breed in de javascript.
Ik probeer het nu zelf te maken als hij klaar is meld ik het wel weer.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.