upload script met progress balk gezocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lautje145

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Hallo mensen,
Ik zoek een upload script met een progress balk.

Alvast bedankt,
Mvg Lautje145

Heb je ook meerdere sites , want als ik ze upload naar mijn server en de readme doe dan doet ie het niet

Ik postte maar een paar uit de selectie PHP upload with process bar via Google. De rest mag je zelf zoeken...

Dat ze niet werken ligt meer aan jou dan aan de scripts... Welke heb je geprobeerd en wat gaat er verkeerd?

Ik postte maar een paar uit de selectie PHP upload with process bar via Google. De rest mag je zelf zoeken...

Dat ze niet werken ligt meer aan jou dan aan de scripts... Welke heb je geprobeerd en wat gaat er verkeerd?
er gaat dit verkeerd : in veel scripts zijn de enters niet toegevoegd :S en door de "//" aantekeningen ziet ie de rest van de script aan als aantekingen inplaatsvan script

Eerst maar even een vraag herhalen: Welke scripts heb je geprobeerd?

Daarnaast: Welke enters? Ik snap niet echt wat een enter met een file-upload te maken heeft.

En wat bedoel je met de laatste "fout"? Heb je daar een voorbeeld van?

Eerst maar even een vraag herhalen: Welke scripts heb je geprobeerd?

Daarnaast: Welke enters? Ik snap niet echt wat een enter met een file-upload te maken heeft.

En wat bedoel je met de laatste "fout"? Heb je daar een voorbeeld van?
Met die enters bedoel ik dit :
PHP:
<?php echo "hoi"; //haalllooo if("een"!="twee"){ echo "een is niet gelijk aan twee"; }
dat je eerst de enters allemaal moet toevoegen voor dat het script VOLLEDIG werkt

als het bovenstaande script moeten werken dan moest het zo zijn :
PHP:
<?php
echo "hoi";
//haalllooo
if("een"!="twee"){
echo "een is niet gelijk aan twee";
}
dat is dus heel irri als je dat allemaal moet doen , en moet uitzoekn waar de enters moeten
ps: ik heb alle scripts uitgeprobeerd ( zonder te kijken of er geen enters "erbij" waren)

Met die enters bedoel ik dit :
PHP:
<?php echo "hoi"; //haalllooo if("een"!="twee"){ echo "een is niet gelijk aan twee"; }
dat je eerst de enters allemaal moet toevoegen voor dat het script VOLLEDIG werkt

als het bovenstaande script moeten werken dan moest het zo zijn :
PHP:
<?php
echo "hoi";
//haalllooo
if("een"!="twee"){
echo "een is niet gelijk aan twee";
}
dat is dus heel irri als je dat allemaal moet doen , en moet uitzoekn waar de enters moeten
ps: ik heb alle scripts uitgeprobeerd ( zonder te kijken of er geen enters "erbij" waren)

Ik heb er ook wel 20 geprobeerd, maar zonder succes. Liep vaak ook tegen het zelfde probleem aan dat de voorbeeld code niet de kopieren is door enter fouten. Vaak ook niet browser breed in de javascript.

Ik probeer het nu zelf te maken als hij klaar is meld ik het wel weer.

Ik heb er ook wel 20 geprobeerd, maar zonder succes. Liep vaak ook tegen het zelfde probleem aan dat de voorbeeld code niet de kopieren is door enter fouten. Vaak ook niet browser breed in de javascript.

Ik probeer het nu zelf te maken als hij klaar is meld ik het wel weer.
TOP! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan