Upload snelheid Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

gierr

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
hallo,

Mijn uploadsnelheid bij Utorrent is maar rond de 20 kb/s terwijl de download snelheid altijd rond de 100 is. Als ik een film download gaat het downloaden best snel maar daarna moet je nog een dag wachten doordat hij aan het "seeding" is. Ik weet niet of dit normaal is en hoe ik dit moet oplossen. Ik heb al een poort geopend bij Utorrent waardoor die sneller download, het uploaden blijft alleen traag.

Laatst bewerkt:
Wat zijn de maximum up- en download-snelheden van je internetabonnement?
uTorrent geeft de snelheid aan in kiloBytes/seconde... dus al er 20 staat is dat 160 kilobits up en 100 is 800 kilobits download...

Een oorzaak van een trage upload kan zijn, behalve dat er weinig leechers zijn, dat de peers die bij jou de informatie halen ver weg zitten en/of een trage internetverbinding hebben...

Heb je bij verbindingsinstellingen bij "upload" een "0" staan (onbegrensde snelheid)?

Wat zijn de maximum up- en download-snelheden van je internetabonnement?
uTorrent geeft de snelheid aan in kiloBytes/seconde... dus al er 20 staat is dat 160 kilobits up en 100 is 800 kilobits download...

Een oorzaak van een trage upload kan zijn, behalve dat er weinig leechers zijn, dat de peers die bij jou de informatie halen ver weg zitten en/of een trage internetverbinding hebben...

Heb je bij verbindingsinstellingen bij "upload" een "0" staan (onbegrensde snelheid)?

Ik zou niet weten wat de maximum up- en download-snelheden van mijn internetabbonement zijn, ik heb een experia box van KPN. Bij de peers die de info weghalen zijn er 5 die allemaal rond de 6 kb/s uploaden.
De uploadsnelheid staat bij mij inderdaad op 0 (ongelimiteerd). Het zal dan wel eraan ligger dat mijn peers een trage internetverbinding hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan