upload tegen houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
hoi ik heb een down en een upload limiet, nou wou ik eens vragen of er progjes zijn die een upload limiet uit kunnen schakelen,

groetjes Patrick

maar is de mogelijkheid om bij bepaalde progjes, emule, of bittorent, die limiet uit te zetten of te verminderen.

Bedoel je dat je je eigen upload beperkt? Dat is de enige optie.

Je kan bij dat soort proggies vaak de upload limiteren, maar dan limiteer je meestal ook de download.

Netlimiter werkt niet goed bij psp, je legt op den duur namelijk je eigen verbinding plat doordat je er geen ruimte meer is over blijft voor de connections. Met bittorent valt dat nog mee, maar met emule zul je slechte resultaten halen.

Geplaatst door caveman

[note]ik begreep je vraag verkeerd[/note]

Ik dacht ook nee toen ik de startpost las maar dat komt mede doordat hij in de onjuist sectie staat en de vraag erg onduidelijk is :D

[mijn mening]
Je hebt niet voor niets een datalimiet....
[/mijn mening]

Ja zal allemaal best maar daar heb je toch echt zelf voor gekozen patrick;)

Geplaatst door patrick1003
maar mijn upload limiet word er zeker niet minder door.

Das jammer, ik heb het zelf niet kunnen testen (geen Windows). Netlimiter heb ik daarentegen wel zelf getest en die werkt prima met bittorrent, maar is alas niet gratis.

@temptation> niet van die stomme antwoorden geven...iedereen kiest zelf...

Geplaatst door caveman
@temptation> niet van die stomme antwoorden geven...iedereen kiest zelf...

Kan het geen dom antwoord vinden caveman. Als iemand kiest voor een datalimiet abbonement, moet je imo niet p2p gaan schaden omdat je bang bent tegen je limiet aan te lopen.

En het was eiglijk een reactie opdeze tekst:
>maar mijn upload limiet word er zeker niet minder door.<

Misschien had ik idd moeten quoten.

kies niet voor een abonement met een datalimiet, we hebben hier geen andere keuze vandaar deze vraagstelling, i.v.m we net over de grens met nederland wonen.

O sorry dat wist ik niet, dat geeft een andere kijk erop idd. Sorry, was niet mijn bedoeling om je erop aan te vallen. NHF? ik iig wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan