Upload uitschakelen bij Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meiga

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
92
Dag mensen,
ik zit met de volgende vraag: hoe kan ik iets downloaden, maar *binnen utorrent dus* voorkomen dat het bestand ook geupload wordt?
Ik kan wel 'm terug zetten naar 1kb/s maar niet naar minder.
Nou upload ik gewoonlijk wel, maar ik heb al 2 keer een abuse melding gekregen van m'n universiteit waar ik studeer en nouja een 3e keer kan ik niet hebben, maar het internet is daar zo lekker snel :p
Ofwel: hoe kan ik dat uitzetten, zodat ik op de universiteit lekker kan downloaden onder een abusete krijgen? Mensen mogen als ik thuis ben wel weer van mij downloaden ^.^

Iemand?
 
uitzetten gaat niet

zie *klikje*

compleet uitzetten gaat dus niet

wel kan je maximaale uploadtarget zetten als mensen dan 2mb hebben gedownload stopt het met uploade maar daar zal je weinig aan hebbe :p

kijk goed naar het bericht van mrmusic.

Iets heel anders:

Wil je NIET uploaden, gebruik dan GEEN torrents, want dat is uitermate asociaal.

Immers, wanneer er niemand zou uploaden dan kon je zelf ook niet downloaden.

Dus 1/1 uploaden of helemaal niet doen!!

nu weet ik dat je het thuis aanzet (zeg je) maar dan moet je hem wel langer laten lopen!
 
Laatst bewerkt:
Hmm daar was ik dus al bang voor :p

Ik heb vaak utorrent aan staan als ik zelf geen intenet nodig heb :) Het is nogal een belasting voor het internet en als ik het niet nodig heb maar wel m'n computer aan heb zet ik 'm ff aan om te uploaden, vroeger hield ik minimaal een ratio van 1 staat tot 2 aan, maar dat lukt niet altijd, soms gooi ik dingen er na een maand uploaden wel een keer af als ik het al lang niet meer nodig heb :p

Anyway niet mogelijk dus, dat is vervelend, dan kan ik niet downloaden op de uni.

Tnx voor hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan