upload vs download

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
hallo

Wanneer ik aan het downloaden ben, met soulseek bijv., en ik heb een snelheid van bijvoorbeeld 40 kbps en vervolgens gaat m'n pc ook uploaden naar iemand, dan daalt m'n downloadsnelheid tot +- 4 kbps! Bij Chello zei een man dat dat niet aan de kabel ligt, maar aan mijn pc. Weet iemand wat ik daaraan kan doen?

groetjes

Poekie

Verplaats alles uit je gedeelde map tijdelijk ergens anders heen; dan is er niets om te uploaden.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Verplaats alles uit je gedeelde map tijdelijk ergens anders heen; dan is er niets om te uploaden.

Guus.

Maar dan ben je aan het leechen en dat hoort niet (zeker op Soulseek niet).

Geplaatst door buffy

Precies! Iedereen die niets deelt die wordt bij mij direct verbannen. Maar weet iemand iets anders?

Geplaatst door buffy

Ik zeg ook tijdelijk. Ik bedoel niet dat je nooit iets moet delen, maar als je iets snel wilt of moet downloaden, kun je dit overwegen.
Je kunt natuurlijk ook een abonnement met meer bandbreedte nemen.

Guus.

Geplaatst door poekie
Iedereen die niets deelt die wordt bij mij direct verbannen.

Bij mij ook.

Helaas weet ik de oplossing van je probleem niet. Sorry.:o Op zichzelf is het wel normaal dat je downloadsnelheid wat zakt als er ook geüpload wordt, maar bij jou lijkt mij de daling wat al te sterk. Je hebt dit dus bij alle filesharingprogramma's die je gebruikt? Als het maar bij één programma het geval is, dan zou het aan de instellingen kunnen liggen.

Bij nader inzien moet ik zeggen dat die extreme daling zich alleen bij soulseek voordoet. Bij andere progs is het wel acceptabel.

Poekie

Geplaatst door poekie
Bij nader inzien moet ik zeggen dat die extreme daling zich alleen bij soulseek voordoet. Bij andere progs is het wel acceptabel.

Poekie

Experimenteer eens met de instellingen bij MAX D/L KBPS en MAX U/L KBPS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan