uploaden Fillezilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladycreative

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Ik heb een site... www.my-imagine.nl en deze site wil ik graag uploaden. Nu heb ik werkelijk elke keer problemen met het uploaden.
Bestand als voorbeeld bijgevoegd. Ik heb de vraag al meerdere keren bij mijn-domein neergelegd en om een duidelijke uitleg gevraagd. Helaas lukt het nog steeds allemaal niet.

Mijn domein geeft aan: Uw website bestanden dienen dus geupload te worden naar /public/sites/www.my-imagine.nl maar als ik dat doe... zie ik geen verschil.
Nu sturen ze een link met uitleg over Filezilla....http://wiki.filezilla-project.org/Using.... maar daar wordt toch een upload gedaan naar public html en niet naar public ...
Ik heb de vraag ook daar terug gelegd maar misschien is hier iemand die het een keer goed uit kan leggen.

ALvast bedankt voor het lezen.. :-) Ik hoop dat je mijn vraag ook kunt beantwoorden.

ps: heb ook geprobeerd mappen aan te maken onder public html maar dan gebeurd er ook niks... heel vermoeiend allemaal.

Laatst bewerkt:
Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt. Ik heb er eens een paar opgezocht voor je. Er zit wel wat tussen hoop ik.
Teveel voor kmij om deze allemaal na te lopen. Maar wellicht wordt je hier geholpen. Klik

Verder nog twee uitlegjes. Succes.

klikje 1

klikje 2

Hoi ladycreative,
Mijn FileZilla-instellingen heb ik aangegeven in dit topic op het forum (en nooit problemen mee).
Maar eerst eens kijken hoe jouw instellingen er uit zien. Vragen!

• Wat zie je in de rechtervensters van FileZilla, als je die net geopend hebt? Zie je dan de hoofdmap, waar je index.html in staat en ook een serie images?
  • En zie je dan ook mappen staan, bv. de map "portfolio"?
  • Zo nee, kan je een screenshot maken van tabblad "Algemeen" van het venstertje dat komt als je in FileZilla klikt op menu:
    Bestand > Sitebeheer... ? En ook van het tabblad "Geavanceerd"?

=====
Nu heb ik werkelijk elke keer problemen met het uploaden.
Maar wat zijn die problemen eigenlijk? ;)
Wat doe je, en wat gaat er precies mis?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

screenshot fillezilla.jpg Naamloos-2.jpg

Ik gebruik fillezilla. Alles is zoals in jouw link ingevuld, dus daar ligt het probleem niet.
Volgens mijn domein: U heeft diverse pogingen gedaan om de inhoud te uploaden, echter heeft u daarbij deze inhoud op de verkeerde locatie geplaatst op de FTP server. Zorg ervoor dat u de inhoud plaatst in de map die hieronder wordt aangegeven met 'FTP remote folder'...
FTP remote folder: /public/sites/www.my-imagine.nl

Ik selecteer de bestanden aan de linkerzijde en sleep ze naar de map aan de rechterzijde.
Ik heb altijd geleerd dat beide mappen hetzelfde moeten zijn.
Dus templates inhoud naar templates
portfolio inhoud naar portfolio
website naar my-image.nl

Toch is er niets aan veranderingen op de site te zien. En volgens mij doe ik het wel goed!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan