Uploaden FTP-server HCCNet werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter max1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

max1

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo,

sinds enige dagen lukt met me niet om bestanden te updaten bij mijn account van de FTP-server van HCCNet. E-mail aan hen gestuurd, echter geen antwoord ontvangen.

Ik kom wel op de FTP-server van HCCNet. Ik kan zelfs files deleten, dus dat werkt wel.
Dus wachtwoord + inlogcode zijn Okay.

Als ik echter een pagina op mijn PC heb ververst en ik update hem naar de FTP-server van HCCNet, komt dat bestand er wel te staan, maar dan als 0-file (dus een lege file).

Ook met een ander FTP-programma gaat het precies hetzelfde.

Als je via Explorer dan die pagina oproept, komt ie wel, maar is er dus niets te zien ;)

Met de FTP-server van Tripod heb ik geen probleem, daar gaat het updaten prima.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Groetjes, Gerrit :cool:

HCC, waar bent u ?

Sinds 2 weken geleden ben ik nog niets opgeschoten. Op diverse e-mails aan HCC wordt niet gereageerd. Dan maar de Helpdesk gebeld (0900-nummer, dus kost een paar cent).
Na 19 minuten eindelijk iemand aan de telefoon.

Helpdeskmedewerker HCC: "Wij gaan niet over FTP".
Ik: "Bij wie moet ik dan zijn".
HCC: "Dat weet ik ook niet".

Na enig aandringen was hij bereid om met zijn collega's te overleggen. Na maar liefst 45 minuten in de wachtrij te hebben gestaan, werd ik plotseling automatisch doorverbonden naar XS4All !! Ik kreeg iemand aan de telefoon die me zei dat ik wel degelijk op dat 0900-nummer van de HCC moest zijn. Terugverbinden kon hij niet. Ik moest dus weer opnieuw dat 0900-nummer bellen.

Enfin, dus opnieuw gebeld: "De wachtrij bedraagt 21 minuten". Nu ben ik van nature geduldig, maar dit ging mij te ver. Met name ook omdat ik een zelfde antwoord van de HCC-"helpdesk" verwachtte.

Nog een paar mensen van de HCC ge-emaild. Ik kreeg 1 reactie terug, die man vond het ook vreemd en zou mijn klacht doormailen naar het bestuur.

Tot op heden NIETS gehoord. Nada, noppes, 0,0. HCC , waar bent u ???????????

Is er wellicht iemand van de HCC die meeleest of zijn er anderen die me kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Gerrit :cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan