Uploaden gaat soms niet correct

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmjev1

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Hallo, wie kan mij helpen met het oplossen van het volgende; wanneer ik via WSftp95 bestanden van mijn computer upload naar het internet zie ik sommige files niet meer terug. Soms zijn het jpg of Gif files maar soms ook html pagina's die ik niet meer kan terug vinden.
Ik gebruik de chello members server om te uploaden. Mijn webpagina's zie ik wel terug, alleen sommige plaatjes of pagina's dus niet

Doe ik iets verkeerd of is er iets anders aan de hand.
Vast bedankt

Uploaden niet terug te zien

Als toevoeging wil ik nog het volgende opmerken, als ik het betreffende bestand heb geupload zie ik ook in WSftp95 dat het succesvol is gegaan en hij geeft aan dat de transfer complete is. Het lijkt dus allemaal goed gegaan te zijn.Ik zie de bestanden alleen niet meer terug op de remote site waar ook alle andere bestanden reeds staan.

Heb je in je HTML de juiste verwijzing naar de plaats van de plaatjes gezet en niet een verwijzing naar een map op je eigen harde schijf??

Geef anders even een link, zodat ik kan zien waar de fout zit.

uploaden

wil je dan een link naar mijn website?

http://members.chello.nl/g.verhoeven16/index.htm

Ik heb nu vooral problemen om les 7 te uploaden en om een paar plaatjes in de meridianen lessen te krijgen. Ik zie de GIF files dus wel met uploaden en hij geeft aan succesvol maar ik zie ze niet terug op de chello server.

Alle plaatjes staan op mijn computer op dezelfde schijf en in de dir. Website maken; hier zijn dan weer diverse mappen in ondergebracht.

uploaden

Als ik nu les 7 probeer te openen na uploaden krijg ik de volgende melding.

Not Found
The requested URL /g.verhoeven16/LES 7.htm was not found on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at members.chello.nl Port 80

In je broncode lees is dat de link waarnaar les 7 verwijst "LES%207.htm" is.
Voor elke spatie wordt op de webserver %20 ingevuld.
Het is het beste om in webpaginanamen en plaatjesnamen geen spaties te gebruiken.
Er wordt vaak ook een onderscheid gemaakt tussen kleinen letters en Hoofdletters, maak er daarom een gewoonte van om alles in kleine letters te schrijven als je iets een naam geeft.

uploaden

Bedankt, les7 staat er nu ook op, alleen 3 plaatjes in de meridianen lessen (2) en (3) krijg ik nog niet voor elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan