uploaden gaat vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
154
Ik wordt helemaal gestoord van mijn server van @home, de reden? lees hieronder a.u.b.:D

Mail naar @Home + uitleg van mij
-----------------------------
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een heel vreemd probleem met mijn FTP van mijn website. Ik heb gelezen dat iedereen een server van 50 MB heeft. Ik heb al een deel van een website geüpload. (ik heb URL's via .tk ter verkorting). De eerste website werkt perfect, maar de tweede geeft allerlei vervelende reacties. De inlog-pagina (https"") van @home, SmartFTP en WindowsCommander-FTP zeggen allemaal dat er niet meer op kan, terwijl er toch echt meestal htm(l) pagina's van 1 à 2 kb per stuk. Als voorbeeld: ik heb nu ongeveer 5 webpagina's voor de eerste website + nog een paar ( 6 ) afbeeldingen (Jpeg, bmp etc.) van + / - 300 kb per stuk.
5 x 2 = 10 kb voor de website (basis) 300 x 6 = 1,8 MB voor de afbeeldingen; maakt samen: 1,81 MB voor de website.

Dat gaat... Nu wil ik de tweede website ook op dezelfde Server (alletwee de websites hebben een andere index. vb. ""index.htm en main.htm. Dat kun je instellen via .tk, dus geen probleem) Hij zegt dat de bestanden van de 2e website er ook opstaan. Alles lijkt te kloppen op alledrie de FTP-programma's /pagina's. Als ik ga kijken blijkt er niks te staan. Dan werp ik weer een blik toe op mijn scherm van FTP en blijkt dat de bestanden van de 2e website die ik net heb geüpload allemaal spoorloos verdwenen zijn dwz. allemaal 0 kb zijn geworden. En dat is vreemd, want ik heb de hele tijd alles in de gaten gehouden totdat volgens het programma alles erop zou staan, en hij zichzelf als het ware neutraliseerde. Het kan niet aan het programma liggen, want ze doen alledrie precies hetzelfde. Weet u misschien of ik iets fout doe, ofdat het aan de server ligt?

Alvast bedankt,
Yoeri
-------------------------------
Even in het kort:

Ik Upload dus mijn tweede website op de zelfde server/account als waar mijn andere website opstaat. In dezelfde map. Alle 3 de FTP-programma's laten zien dat het erop staat, bezoek ik de 'tweede' website, en er staat gewoon niks. Dan neem ik weer een kijkje op mijn FTP-programma, blijkt dat alles van de tweede website o kb is geworden, terwijl alle programma's zeggen dat het er in het begin opstaat. Hij weigerd dus als het ware die bestanden erop te zeggen.

En ik gebruik ongeveer 2/50 van mijn hele opslagruimte op mijn account van @home.

Weet iemand hoe dat komt?

Alvast bedankt,
Yoeri

ps. Ik gebruik de 3 FTP-programma's NIET door elkaar, maar gebruik ze om-en-om, om te kijken of ze allemaal hetzelfde doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan