uploaden, ho maar

Status
Niet open voor verdere reacties.

the trader

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hallo iedereen,

Mijn probleem betreft het uploaden. Downloaden van files gaat prima, maakt niet uit hoe groot. Uploaden van bestanden naar het internet gaat mis wanneer de files al slechts een paar mb zijn. Hoe komt dit, vraag ik mij af?
Is mijn verbinding niet goed (ik heb adsl) of ligt het aan mijn instellingen of firewall of zoiets.

Graag hulp want ik word hier zelf een beetje geupload van.:evil:

Alvast bedankt,

Reinier :D

Hallo Patrick,

Het is niet zozeer een programma dat ik gebruik. Ik heb nu een soort weblog met de mogelijkheid daar bestanden te stallen. Ook mp3 files. Om als het ware bv een podcast te beginnen. Nu lukte het wel om een klein bestand te uploaden. Dit ging dan niet via een programma maar via "bladeren", ik weet niet hoe ik dit anders moet noemen. Je selecteert het bestand dat je op die site wil hebben via bladeren. Je klikt dan op ok en het bestand gaat naar dat weblog toe. Kleine files wel (800 kb of zoiets, grote (vanaf ..MB) dus niet. Ik heb het nagekeken en er zit geen maximum grootte aan de files die je wilt uploaden. Dat mag zelfs in de gigs vallen.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?

Alvast bedankt.

Reinier

Hallo Reinier,

Ik zit precies met hetzelfde probleem als ik je berichtje goed begrijp;
Ik heb zelf het vermoeden dat het met mn Firewall te maken heeft, want ik ervaar hebt probleem sinds ik die erop heb staan ... Om precies te zijn heb ik gisteren McAfee Internet Security geinstalleerd (firewall, antispyware, quickclean, virusscan, spamkiller)

Maar hoe het op te lossen??

Wie weet raad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan