uploaden..kben al heel ver, maar hoe verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklatu

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
72
Hallo allemaal,

Geruime tijd heb ik geprofiteerd van andermans Post. Maar nu is het eens tijd dat andere van mij kunnen profiteren.

Ik heb als test BOB DE BOUWER film gecomprimeerd in Rar en Par bestanden met de volgende progjes: WINRAR - QUICKPAR (NFO doe ik later met COOL BEANS NFO CREATOR) Ik ben nu op het punt om de bestanden incl NZB te posten met CAMELSYSTEM POWER POST en dat wil ik doen via UPLOAD.EWEKA.NL.
CAMEL is nog steeds bezig om te uploaden (resterende tijd1 uur).... Maar waar kan ik mijn post bekijken, zodat ik eigenlijk bij bv FTD al een aangekondiging kan maken.

Hoe kan ik op FTD een post aankondigen en hoe kan ik een NZB link verwijzing maken waar de film op het internet is????

Gegevens:
Film is genaamd TEST Post:Bobdebouwer
Camel instelling Nieuwsgroepen: alt.binaries.ftd
Server: upload.eweka.nl

Alvast bedankt
NickLatu
 
Hallo,

In FTD kun je op de knop "Toevoegen" in de menubalk klikken, er verschijnt een schermje waarin je alle benodigde informatie in kunt vullen. (op het op één na laatste tabblad staat je post status)

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

P.S. Het is (vind ik persoonlijk) handiger om eerst je post aan te melden op FTD als aankondiging, dan kun je je FTD nummer in de naam van je te uploaden bestanden zetten...
 
Hallo,

In FTD kun je op de knop "Toevoegen" in de menubalk klikken, er verschijnt een schermje waarin je alle benodigde informatie in kunt vullen. (op het op één na laatste tabblad staat je post status)

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

P.S. Het is (vind ik persoonlijk) handiger om eerst je post aan te melden op FTD als aankondiging, dan kun je je FTD nummer in de naam van je te uploaden bestanden zetten...

Hallo theblindman...

Bedankt dat je zo snel heb gereageerd :thumb:

* Ik heb het aangekondigd dank zij jou hulp. Maar waar vind ik de FTD nummer (is dat het zelfde als je persoonlijke FTD nummer, wat ik ook niet kan vinden)....
* Volgens Camel Powerpost is het posten gelukt... Alleen waar kan ik het vinden om het door te linken??

Gr NickLatu
 
Op FTD komen regelmatig downloads met uitleg hoe je moet uploaden.:)
FTD nummer vind je boven in je posting in het FTD programma begint met een hekje. Bijvoorbeeld #123455
 
Laatst bewerkt:
Op FTD komen regelmatig downloads met uitleg hoe je moet uploaden.:)
FTD nummer vind je boven in je posting in het FTD programma begint met een hekje. Bijvoorbeeld #123455

Hi Crash ik heb de uitleg van boven en van onder gelezen... Ook nog eens van binnen en van buiten.... Maar 1 ding snap ik niet.... Ik heb Eweka als nieuwsserver maar wat moet ik kiezen voor Nieuwsgroepen waar ik het weer kan terug vinden.... Kan ik zomaar iets kiezen zoals alt.binaries.boneless??? Zo ja... hoe kan ik het terug vinden als het ge-post is??

Gr. NickLatu

ps: te gek dat jullie gereageerd hebben.... kweet kben nog een newbie, maar ik hoop dat ik andere zo kan helpen met mijn post
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=112066035&key=KXWXOI8S
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=112036405&key=QIZAWLPL
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

NIeuwsgroepen zijn zeg maar een soort categoriëen, om het een beetje overzichtelijk te houden. Het maakt niets uit voor Eweka in welke groep je het zet, maar het is handig om groepen te kiezen die met je post te maken hebben. (bijv. alt.binaries.dvd, alt.binaries.boneless).
Op sites als *KNIP* kun je de nieuwsgroepen doorzoeken, en daar kun je je post (en andere) vinden.

Suc6!
Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

NIeuwsgroepen zijn zeg maar een soort categoriëen, om het een beetje overzichtelijk te houden. Het maakt niets uit voor Eweka in welke groep je het zet, maar het is handig om groepen te kiezen die met je post te maken hebben. (bijv. alt.binaries.dvd, alt.binaries.boneless).
Op sites als *KNIP* kun je de nieuwsgroepen doorzoeken, en daar kun je je post (en andere) vinden.

Suc6!
Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo Theblindman...
Dus als ik het goed begrijp kan ik willekeurig een nieuwsgroep uitkiezen wat eigenlijk met de film te maken heeft.... Daar ben ik nu wel overuit tnx.... Maar als het ge-post is hoe kan ik het dan weer terug vinden en hoe zet ik het op FTD (NZB knop) of gaat dat vanzelf?

Mvg NickLatu
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De link naar de NZB site verwijderd.

Ik heb opnieuw gepost en het is gelukt.... Eerste keer was het verwijderd door de mod. reden: teweinig informatie over de dvd.... Maar nu heb ik opnieuw gepost met genoeg info en ik heb het, via de NZB knop, binnen gehaald-uitgepakt-bekeken.... Alles werkt perfect....

Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie...:thumb:;):)

Gr Nicklatu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan