Uploaden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinkefaust

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2010
Berichten
15
Hallo allemaal,

ik ben er al uren mee bezig geweest maar ik krijg mijn site echt niet de lucht in.
Ik heb de site met een programma (website maker pro) gemaakt en de bestanden daarvan staan links en rechts is wat er op de server staat. Het rare is dat ik alles van de server had verwijdert om de nieuwe site erop te zetten maar nu lukt het mij dus in geen mogelijkheid meer om de nieuwe site erop te zetten. Misschien ligt het eraan dat ik nu ook bij ''DirectAdmin'' een pagina heb waarop ik kan inloggen maar via mijn FTP programma lukt het niet. Ik hoop hééééééééééééél erg op een oplossing!!! Wat ik ook op de server zet ik zie altijd:
Oeps! Deze link lijkt niet te werken -
Suggesties:
Een gecacht exemplaar van www. logokopen. com openen
En de map public html kan ik niet openen dan gaat hij direct naar wat je ziet op het plaatje en zegt hij: 257 "/" is the current directory

33123882.png
 
Laatst bewerkt:
Je moet de bestanden van je site kopieren IN de map public_html. Als je die opent staat er nog niks, vervolgens selecteer je alle files aan de linkerkant en dan sleep je ze naar rechts; dan worden ze geupload. Als dat klaar is zou je site het moeten doen...

Anders moet je even de foutmeldingen geven die je krijgt in je FTP programma.
 
Bedankt voor de reactie!

De map public html kan ik niet openen dan gaat hij direct naar wat je ziet op het plaatje en zegt hij: 257 "/" is the current directory

het lijkt er dus op dat hij de map public_html weergeeft terwijl ik er al in zit. Erg raar.

Ik hoop dat je nog een oplossing kan bedenken!
 
Misschien zou het aan de "permissions" van de map public_html kunnen liggen.
Bij mij staan die ingesteld op: drwxrwx--x (numerieke waarde: 771).
Met rechts klikken op de map krijg ik o.a. de optie "Bestandsrechten...", waarmee de waarden aangepast kunnen worden:

public_html.png

Zou dat 'm zijn?
Of anders: wat gebeurt er als je dubbelklikt op de map "domains"? Zit daar misschien een map "www" onder, waar alles in zit?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Bedankt! ik heb het niet direct via permissions maar wel via de map public_html die ik heb aangemaakt binnen domains. Top! :thumb:

OPGELOST!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan