Uploaden Utorrent gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiel123

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2008
Berichten
25
Downloaden is geen probleem, maar ik wil de bestanden ook weer terugdelen :D Sinds een aantal dagen gaat dit niet meer bij Utorrent 1.8.5. Er zijn mensen die het bestand willen ontvangen, maar ik deel gewoon niks (of minder dan 2 kb in totaal). Bij het opstarten van Utorrent wil het nog wel eens normaal delen (+500 kb) maar dit gaat vanzelf weer terug naar de 2 kb. Soms heeft ie weer een soort van 'opleving' en gaat het een minuut goedd, maar dan weer naar weg.

Alle downloads uitzetten of op een max download snelheid instellen werkt ook niet. Een nieuwe (beta) versie verhielp dit probleem ook al ook niet.

Zou heel fijn zijn als iemand een oplossing wist. :eek:
 
Heb je hetzelfde probleem ook als je een ander programma gebruikt? Als Bitlord, Azureus........

Mvg, Ruben
 
Had ook al een ander torrent programma geprobeerd, maar daar was het ook geen succes. Hetzelfde bij jouw twee programma's; daar gebeurde (bij 1 torrent wat zeker ontvangers had) helemaal niks.
 
Zoiets kun je niet verhelpen, komt doordat je internet niet altijd even snel is en niet altijd vraag naar uploadspeed is, stel je hebt 5 mensen waar je voor moet uploaden. Dan allemaal 5 kb/s upload, dan zou 5x5=25 kb/s uploaden, maar als je 50 mensen zou hebben voor 5kb/s dan zou 50x5=250 kb/s dus verschilt per persoon en hoe goed de internet snelheid van die persoon is!
 
Heb er anders 4 jaar geen last van gehad. Nu kan ik alleen uploaden als het downloaden uitstaat. En dat is niet normaal.
 
Uploaden is toch ook geen noodzaak?
Tenzij je je eigen progamma hebt geupload.
 
Dat heb je helemaal goed haha :D
Maar bij prive sites moet je netjes terugdelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan