Uploaden Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Sinds kort heb ik een probleem, als ik de site aanpas en deze upload dat zie ik op een vreemde PC het resultaat maar op de PC waar ik de zaak aangepast heb blijft hij met de oude versie komen. Waar en waarom blijft dit plakken?
 
Omdat de "eigen" pc waarschijnlijk de geschiedenis van de pc gebruikt om jouw website te openen. Of te wel, er word heel veel opgeslagen op de pc om sites sneller te openen en waarschijnlijk komt het hier door. Je zou dit kunnen uit testen door de geschiedenis in de Explorer te wissen.

grtjs jjw
 
Omdat de "eigen" pc waarschijnlijk de geschiedenis van de pc gebruikt om jouw website te openen. Of te wel, er word heel veel opgeslagen op de pc om sites sneller te openen en waarschijnlijk komt het hier door. Je zou dit kunnen uit testen door de geschiedenis in de Explorer te wissen.

grtjs jjw

Helemaal goed, probleem opgelost en bedankt.
 
Sneltoets voor "laden zonder de geschiedenis te gebruiken" is overigens Control + F5, dan hoef je niet steeds alles weg te gooien.
 
Een hele mooie aanvulling van Frats, daar had ik nog niet eens zo snel aan gedacht.

Ben blij dat het weer goed werkt :thumb:

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan