uploaden wmv naar youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
hallo, en excuus als dit niet de juiste plek is voor mijn probleem.
ik probeer de éérste keer een wmv filmpje 8.65 mb ( of een kleiner 1 mb film ) gemaakt met Windows Movi Maker, via Google Chrome maar mijn ingelogd Youtube account te uploaden.
Als ik klik op youtube=uploaden-bestand selecteren om te uploaden en kies het wmv bestand en open of ik sleep het bestand in het upload scherm maar er gebeurt helemaal niets.
Ik heb met video maken in Youtube een standaard youtubefilmpje gemaakt en zonder probleem geupload, en weer verwijderd.
Is het mogelijk dat Avast firewall of andere beveiliging het uploaden tegenhoudt? volgens mij heb ik alle youtubezaken op toestaan of vragen staan of doe ik iets verkeerd ? bedankt

Zit er in Windows (live) Movie Maker tegenwoordig geen optie om dit rechtstreeks naar YouTube te uploaden? Dit zit er bij mij namelijk wel in.

Het kan zijn dat je nog op XP of Vista draait (en daar de oude versie van Movie Maker op zit), dan kun je misschien het Windows Live pakket installeren.

Probeer anders je virus scanner tijdens het uploaden helemaal uit te zetten, dan kun je zien of het aan de Virus scanner ligt.

Laatst bewerkt:
Hallo, heb ontdekt dat het niet aan de de virusscanner ligt maar zeer waarschijnlijk aan Google Chroom, als ik in Explorer het Youtube uploaden probeer gaat het zonder problemen, mogelijk iets wat in Chroome ontbreekt of wat uploaden blokkeert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan