uploaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

army of renault

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
ik wil geen site hebben maar gewoon een blz. waar mensen mijn lietjes die ik op me ocmputer heb staan
kennen downloade of gewoon van internet luisteren
en niet alleen lietjes maar als het kan ook sofware

weet iemand hoe ik dat kn doen?

alvast bedankt

greetz melvin

Dus je wilt je bestanden gaan sharen? Dit kun je met behulp van een p2p programma zoals DC++ doen. Andere gebruikers kunnen dan zien wat je allemaal in de aanbiedeing hebt. Je kunt ook een FTP-server opzetten maar het is dan lastiger voor mensen om die te vinden als je geen promotie maakt. Weet je wel dat het illegaal is en het veel bandbreedte kost?

dat illigaal is wist ik
maar brandbreete niet gata ej internet er slomer door dan? want ik speel ook on line spel en als me internet dan slomer wordt dan lag ik met dat spel

oke bedankt

dan ken ik ceker beter een klein websiteje maken?
of is het dan het zelfde

greetz melvin

Voor de bandbreedte bedoel je? Ja. Ik denk dat je het best een programma zoals DC++ kunt nemen. Dat gaat het makkelijkst en het snelst, je kunt dan ook een max. snelheid instellen.

oke en kost dat geld?
en kn ik dat gewoon op www.download.com downloade?

want dan neem ik dat want ik speel bijna elke dag dat spel en al sm einternet traag is speelt niet goed

greets/bedankt melvin

Geplaatst door army of renault
ik wil geen site hebben maar gewoon een blz. waar mensen mijn lietjes die ik op me ocmputer heb staan
kennen downloade of gewoon van internet luisteren
en niet alleen lietjes maar als het kan ook sofware

weet iemand hoe ik dat kn doen?

alvast bedankt

greetz melvin

Zou je toch gewoon met html kunnen doen, maar goed moet je er wle om denken dat de hoster dat waarschijnlijk niet toestaat.
(tenzij 't om gratis software, en of je 't ook mag plaatsen)

Maar dan nog, dan gebruikt dat programma toch bandbreedte om die liedjes enzo via jouw computer te uploaden.. Of je moet al een upload van boven de 25 hebben, dan zou ik gewoon zeggen dat dat programma maximaal 10 kb/sec mag gebruiken..

Geplaatst door JKoelman

Zou je toch gewoon met html kunnen doen, maar goed moet je er wle om denken dat de hoster dat waarschijnlijk niet toestaat.
(tenzij 't om gratis software, en of je 't ook mag plaatsen)

Tja maar dan moet er toch nog een web-/FTP server opgezet worden om de bestanden daarwerkelijk te kunnen downloaden.

DC++ is gratis en je kunt toch wel zelf even kijken of je het op www.download.com kunt downloaden? Als dat niet zo is zoek dan even met Google.

jkoelman

maar met htm heb ik tog een site nodig of niet soms?
en een site wil ik niet want daar meot je voor betalen voor zo een domein

Hoeft niet, je kunt wel ergens gratis webspace krijgen. Heb je bij je provider niets? Maar echt, de makkelijkste manier is DC++ installeren, de mappen aangeven die je wilt sharen, naar een hub gaan. That's it. Geen website of iets nodig!

Geplaatst door army of renault
jkoelman

maar met htm heb ik tog een site nodig of niet soms?
en een site wil ik niet want daar meot je voor betalen voor zo een domein

ligt er aan, sommige zijn gratis (alleen zit je wel reclame e.d en bepaalde beperkingen en dan kun je toch nog vrij weinig er neer zetten)

(maar goed je moet dan wel 't geheel eerst uploaden, en dan kunnen ze pas downloaden, en je zult zelf de bestanden moeten linken)

===> 't lijkt me beter om de DC++ 's te proberen

Je moet er wel om denken dat je bij een gratis provider een beperkte webruimte tot je beschikking krijgt. Het is dus niet de beste oplossing om hier muziek en/of software op te sharen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan