uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
hey,

ik heb een site gemaakt met frontpage 2000 , en nu wil ik hem uploaden. alles gaat goed , het uploaden ook ,
tot ik mijn site wil bekijken op internet zelf.
Ik krijg dan het oude frame (ik had hiervoor een andere site geplaatst) te zien met planet (mijn provider) in het midden , vreemd genoeg gaat toch alles goed met het uploaden. Het is ook zo dat als mijn site geupload is , en je de tekst van frontpage krijgt van "voorbeeld kijken" , krijg ik alle mappen te zien , waarvan de site is opgebouwd.

please help me.
 
Of de oude index.html staat er nog op of de oude pagina zit nog in de cache van jouw pc.

Kan je makkelijk testen door ff je temp internet files weg te gooien (incl offine files) of door even op F5 te drukken als je de oude pagina te zien krijgt of een combinatie van bovenstaande opties.
 
ik heb de site gemaakt op nieuwe pc.
Dus er kunnen geen "resten" van de oude site aanwezig zijn. Kan er een bepaalde instelling zijn die veranderd moet worden ? want het uploaden gaat gewoon goed , hij pakt netjes alle mappen , en geeft aan dat de site geplaatst is op het internet. Alleen als je voor weergave kiest , krijg ik alle mappen te zien , in plaats van de site. en als ik het net opga naar mijn site krijg ik het eerder genoemde te zien.
 
Hoe zit het met je index.htm?
Heet die nu ook zo, of index.html of Index.htm, dan wel Index.html??????

URL?

:cool:
 
Geplaatst door hunt
ik heb de site gemaakt op nieuwe pc.
Dus er kunnen geen "resten" van de oude site aanwezig zijn.

Wat ik bedoel is dat als je een site bekijkt, dan schrijft je computer delen van de pagina weg, dus maakt niet uit of je je site op een schone pc MAAKT, als je op deze pc ooit je oude site hebt bekeken (op internet) kan mijn oplossing dus uitkomst bieden.

Tevens heeft peter vazed ook een goed punt, je index file moet standaard index.html heten (dus geen hoofdletters etc)

Wat er ook nog aan de hand kan zijn is dat je hosting geen frontpage extenties ondersteund.
 
ik heb gekeken naar mijn index , en inderdaad , mijn index staat op htm , i.p.v. html . Als ik in mijn "verkenner" kijk staat hij weer wel op html , maar in frontpage als htm.

vreemd ?

thanks

james hunt
 
.htm en .html is net hetzelfde, dus dat maakt niets uit...

staat je nieuwe site op een internet server of op een server die op jouw pc (zoals je eigen apache server ofzo) draait?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan