Uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik kan niet meer bij mijn bestanden komen die moeten staan op 'homedrive.ziggo.nl' De foutmelding zegt dat inlognaam of paswoord fout maar naar mijn weten zijn deze juist. Gek genoeg krijg je geen info wat te doen. De medewerker van ziggo kon mij niet helpen.

Tja, dan moet je toch je username/wachtwoord controleren, desnoods een andere FTP-client proberen. Wie weet staat CAPS-LOCK aan en anders vragen aan de helpdesk je probleem te laten escaleren.
Je laat je toch niet zomaar wegsturen met een "Ziggo kon mij niet helpen"??

Ik heb zogenaamd een nieuwe site gestart. Dus duidelijk dat usernaam en wachtwoord goed zijn. Ook dan krijg ik de melding dat een van de twee fout zijn. Dus morgen zal ZIGGO zien te overtuigen dat ze mij moeten helpen.

Dat is het enige wat je kan doen, nadat je hebt gekeken of andere FTP-clients hier ook problemen mee hebben.
Desnoods even het probleem op de Community-forum van Ziggo neerleggen of op Twitter. Dat wordt ook vlot afgehandeld vaak!

Nogmaals gebeld met Ziggo, wat was de fout? Het wachtwoord was veranderd. Jammer dat zo moeizaam ging. Dank voor uw antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan