UPnP openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke het programma heet gewoon iw4mp.exe
en zoals al te zien was in een screenshot van mijn vorige post staat die er gewoon in taakbeheer bij processen.

Ik heb alle porten toegevoegd (deze heb ik ook bij port forward staan) maar hij werkt nog steeds niet.

Ik heb nog wel CA firewall erop staan maar daar kan je geen uitzonderingen aan toevoegen, ik heb wel alle TCP etc allowed maar dat helpt ook niet.

EDIT: ik heb even mijn firewalls uitgezet (allebei) om te kijken of hij het dan wel deed, want dan zou het dus door de firewalls komen, maar hij deed het alsnog niet.

Laatst bewerkt:
Ik weet het dan niet. Hopelijk reageert er nog iemand die Modern Warfare 2 wél werkend heeft op de pc.

Tijs.

Infinity Ward heeft een nieuwe patch uitgebracht en het probleem is nu opgelost :D
Ik denk dat meer mensen er problemen mee hadden.

Ieder geval heel erg bedankt voor je hulp!
Groetjes.

en fijne feestdagen ;)

Als het goed is heb je de portforwarding ook nog staan in je router. Je zou nu evt. kunnen testen of, als je die Exposed Host instelling in je router uitzet, dan tóch Modern Warfare 2 blijft werken. Natuurlijk Exposed Host weer weer terugzetten als het dan niet meer werkt, natuurlijk.

Fijn dat je nog even teruggemeld hebt dat een patch blijkbaar nodig was om het goed werkend te krijgen.

Zou je nu nog even willen gaan klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina?

Jij ook goede feestdagen. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan