UPnP voor Cod 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo

Ik moet UPnP aanzetten want cod6 geeft aan dat mijn " NAT op Strict staat "
Ik heb een Belkin f6d4230.

Alvast bedankt ;)
Applefaq

hier
Open de handleiding die hoort bij jouw subtype, en zoek (meermalen) naar upnp totdat je de plek gevonden hebt waar het ingesteld kan worden. Kijk dan even een stukje 'terug' om te zien in welke sectie van de instelling dat dan kan.

Instelling is voor v2xxxx en v3xxx in hoofdstuk 6 te vinden.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt Tijs, Ik ga er meteen naar kijken :thumb:

En ja hoor, ik heb hem gevonden en ja hij stond al op Enable, raar want Cod6 geeft aan dat ik nog steeds mijn NAT moet open zetten, misschien uitvoeren als admin ik zal nog eens wat proberen
Maar iig heel erg bedankt :D:D

Als COD4 niet zélf (via UPnP) de relevante poorten kan openzetten kun je het ook met porforwarding voor elkaar krijgen.

Kijk even hier of je daarmee resultaten kunt boeken.

EDIT: Ik zie dat je over COD6 praat. Geen idee welke versie dat is, maar kijk dan even hier bij de C van Call of Duty of COD 6 misschien met een andere naam (bijv. Call of Duty Modern Warfare) er staat voor instructies.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog eens gekeken op google ik moest het opnieuw op Enable zetten en dan Apply
en nog eens de Router opnieuw opstarten.

Vandaar beetje late reactie, oftewel Cod6 Doet het weer :thumb::thumb:

Bedankt Tijs

Ok, fijn dat je er wat aan hebt gehad. :D

Klik nog even op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk (die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"), bijna bovenaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan