Upside down

• Onderwerp starter Onderwerp starter JDVB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JDVB

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2003
Ik probeer video van mijn TV kaart op DVD kwaliteit te rippen onder windows XP pro, en dat probeer ik met Intervideo Wincoder. Hierbij krijg ik mijn svideo op z'n kop. Weet iemand hoe ik dit bij intervideo wincoder kan omzetten? :o

Of weet iemand een programmatje waar ik de video mee om kan draaien nadat ik deze opgenomen heb?

De andere programma's die ik heb die op kunnen nemen, doe het of in 2 stappen (eerst avi (heel groot) dan mpeg)of niet. (Pinnacle studio 8 SE, ulead DVD studio, Ulead video studio, AMcapture) Zo initialiseerd studio 8 mijn TV kaart niet, en wil ulead niet opnemen maar wel de previeuw laten zien. Wat overigens overeen komt met AMcapture. Hierbij kan ik ook niet opnemen en previeuw tegelijkertijd. :(

En de windows moviemaker doet het alleen naar mpeg 4 op max 320 bij 240, wat een beetje te klein is naar mijn smaak.

Wie kan mij helpen? :thumb:

Dat progje wat je zegt ken ik niet :)
Het kan wel met Virtual Dub :thumb:
Iets bij ehhh....filters, en dan "rotate" de rest spreekt voor zich ;)

Ik gebruik de WDM driver (winXP), dus kan hier maar tot max 288 pix hoog.

Of er moet een manier zijn om toch meer te kunnen.....
Ik heb een Hauppage wintv pci 88x

En ik wil minimaal 640 bij 480. En direct naar mpeg. Heb een AMD 2600+ dus dat moet gewoon lukken, lijkt me.

Huh ? Geen DivX codecs ?
Trouwens, in Virtual DUb moet je hem wel op "Direct Stream Copy" zetten, dan gebruikt ie de standaard codec van het filpje zelf:thumb:

gevonden google

tip van de week

zoek op google nieuwsgroepen en je vindt

Nimo-Codec installeren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan