Ik denk wel dat er een fout zit in de formule van de daguren. Als ik daar iets invul verandert er niks.
Bekijk bijlage uren in tijdsvakken.xlsx
Bekijk bijlage uren in tijdsvakken.xlsx
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Let even goed op wat je in D4 zet, uren na 24:00 uur moet je doortellen dus 2:00 uur tik je in als 26:00
Hier kan ik niet meer volgen? De zaterdag zijn er toch geen dag en nachturen volgens uw opgegeven schema?De uren zijn bij ons als volgt ingedeeld:
dag: 06:00 tot 22:00
nacht: 22:00 tot 06:00
zaterdag: 00:00 tot 23:59
zondag: 00:00 tot 23:59
Maar dan zit ik nog met het volgende probleem;
Als een werknemer werkt van bijvoorbeeld 20:00 tot 04:00 op een vrijdag, dan zitten hier 2 daguren in, 2 nachturen, 4 zaterdaguren en 4 zaterdag nachturen. Onze prijzen zijn zo opgemaakt in onze CAO.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.