• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren berekenen boven een bepaalde tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als ik de formule uit de G cel weghaal is dat opgelost maar dat is lastig omdat ik op wisselende dagen vrij ben. Is hier ook een oplossing voor?

Als ik de formule in de G kolom weghaal op de dag dat ik niet werk is dat opgelost maar dat is lastig want ben op verschillende dagen vrij dat is niet elke week hetzelfde. Is hier ook een oplossing voor?

Voor de formule in D dit zetten misschien?:

ALS(B5=“”;””;

Zelf typen, niet kopieren plakken. Aanhalingstekens komen van apple

Laatst bewerkt:
Nee na het = teken.

Nee alles wat ik stuurde

=als(b5=“”;””;+(c5-b5+(c5<b5)) dit bedoel je?

Laatst bewerkt:
En het haakje open ook verwijderen, of eentje toevoegen aan het eind.

Ik heb dat geprobeerd maar werkt niet begrijp ook niet helemaal waarom de formule in de D kolom verandert moet worden om de fout in kolom M op te heffen.

Die 00:00 is niet echt een ramp in kolom D als ik een dag vrij ben. Maar de fout #waarde! In kolom M wel want die wil ik per week op kunnen tellen

Code:
=als(g4="";"";g4*24*15,36*19%)

Heb het gekopieerd en geplakt. Dit is de oplossing. Kijken waar ik nog meer tegen aanloop. Maar ben nu al een heel eind verder. iedereen bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan