Uren bijhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyramid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2011
Berichten
2
Hallo,
Ik ben opzoek naar een (gratis) programma dat de tijd registreerd die ik ingelogd ben.
Dit moet dan worden opgeslagen een in bestand zodat dit later teruggekeken kan worden. Ik neem aan dat er al wel zoiets bestaat maar kan het niet vinden. Als ik google kom ik bij allerlei excel bestanden maar ik zoek een op zich staand programma.

Het enige wat dat programma zou moeten doen is bij het inloggen de begintijd weg te schijven en voor het uitloggen de eindtijd. Ik heb dit nodig zodat ik mijn overuren kan onderbouwen.

Groeten,
Eef
 
Ik zou een programma daarvoor kunnen maken in C#... Maar da's denk ik een beetje overdreven...

Ik ken wel dat sommige kinderen van die leuke ouders hebben die een programma hebben die het gebruik van de pc bijhoudt, miss. een goede tip?
Ik kan alleen ff niet op de naam komen hoe je zoiets noemt...
 
Hallo RMS123,

Bedankt voor je reactie. Ik kan idd eens zoeken naar zo'n programma. Maar misschien dat andere lezers nog een ander idee hebben want ik zoek eigenlijk geen uitgebreid programma met toeters en bellen
 
Hallo Eef/Pyramid/hoejeookgenoemdwilworden, :p

Ik ben van plan/al begonnen aan een programma hiervoor, maar dan voor mensen met een groter aantal pc's waar controle over uitgevoerd moet worden, en het zal nooit gratis kunnen zijn aangezien de admin achter het systeem op een webpagina(commerciele webhosting is niet gratis) alle logs en statussen kan zien.

En dan nu wat beter nieuws voor jouw
Het is ondertussen wel een hele tijd geleden en een hele laate reply, maar:
ik kan ondertussen redelijk overweg met C# (een .NET programmeertaal) en kan in een half uurtje een prima programma maken, maar aan een eenvoudig programma zit een groot nadeel: makkelijk te omzeilen. Voor digibeten geen probleem, maar als ervaren pc-gebruikers ermee aan de slag moeten...
Wat het programmaatje doet is simpel:
als het programma op wordt gestart wordt er een tijd in een log geschreven, en als je hem afsluit!
Het programma laat je gelijk opstarten met windows en TADAA!

Goed idee? Ik weet namelijk niet waarvoor het progje moet dienen...

PS: als ik zo'n programma maak, meet het programma de begin en eind tijd van het opstarten van windows, NIET van stand-by/sluimerstand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan