• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren en minuten omzetten nav een uurprijs in het juiste tarief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ton,

zie bijlage

Bijlagen

laat je bestandje eens zien, waarin je de formule hebt ingevuld.

dan kunnen we ook gericht meekijken waar het fout gaat.

Ton,

Ik weet niet wat je fout doet.
Maar hierbij het bestandje.

Het feit dat veel mensen de tijdnotering niet begrijpen is toch een teken om er over na te denken.:shocked:

Bijlagen

Ik hoop dat je klanten het wel begrijpen: ik zou als ontvanger gaan steigeren :confused: Ik zou de vermelding wijzigen in 1:50 uur en dan lijkt het mij begrijpelijker. maar wie ben ik?

De klanten leveren het zelf zo aan dus dat gaat wel goed komen

Ton,

Ik weet niet wat je fout doet.
Maar hierbij het bestandje.

Het feit dat veel mensen de tijdnotering niet begrijpen is toch een teken om er over na te denken.:shocked:

Bedankt voor je bestandje, het is me nu helemaal duidelijk en kan de facturen eindelijk zo maken als ze horen te zijn. Tot nu werd eea afgerond de ene keer in mijn voordeel, de andere keer in mijn nadeel.

Ik wil iedereen bedanken voor jullie input en bij deze kan de topic gesloten worden, probleem is opgelost.
:D

Ton,

fijn dat het nu eindelijk opgelost is!

De status dien je zelf aan te passen.....

Afgesloten en opgelost! Heel goed! Alleen jammer dat de oplossing met zo'n lange formule opgelost moet worden. Mijn eerder beschreven methode is makkelijker om te onthouden (zeker voor de minder ervaren Excel-gebruikers), en je hoeft geen rits aan formules in de cel te "proppen".

Zie het voorbeeld:
Bekijk bijlage voorbeeld_Theophilus.xls

Wellicht vind je dit makkelijker te gebruiken? Succes in ieder geval! ;)

Ik heb er in ieder geval heel veel aan, bedankt Theophilus.
Het was precies wat ik zocht.
Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan