• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uren optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heesebeesje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hallo ,

Ik wil in een kolom en rij een aantal uren en minuten bij elkaar optellen.
Maar zodra de som dus meer is als 24:00 uur krijg ik gekke uitkomsten.
Onder de 24 uur word alles netjes opgeteld
Dus mijn vraag is welke formule moet ik hieroor gebruiken

Beste heesebeesje.

Ik denk niet dat je de zoekfunctie hebt gebruikt van dit forum, want anders had je al geweten dat je de opmaak van de cel op [uu]:mm moet zetten in plaats van uu:mm

Richard

Beste Heesebeesje ;)

Kijk eens naar deze topic van deze week.

Groetjes Danny. :thumb:

Voor #1 in de celeigenschappen ( opmaak ) zet je :mm

Voor topic hacker Hoogmolen , als je een duo zit bestelt dan heb je plaatst voor 2 [uu]:mm dan krijg je idd 06:12 bovenstaande is voldoende ook al zet je 23:55 ;)

Beste heesebeesje.

Ik denk niet dat je de zoekfunctie hebt gebruikt van dit forum, want anders had je al geweten dat je de opmaak van de cel op [uu]:mm moet zetten in plaats van uu:mm

Richard

sorry,
dat ik niet even verder heb gekeken, maar ik moet eerst even kijken hoe de side in elkaar zit.:o
Mijn vraag is in ieder geval opgelost, en daar wil iedereen die heeft gereageerd bedanken.:thumb:

Laatst bewerkt:
Beste Heesebeesje ;)

sorry,
dat ik niet even verder heb gekeken, maar ik moet eerst even kijken hoe de side in elkaar zit.:o
Mijn vraag is in ieder geval opgelost, en daar wil iedereen die heeft gereageerd bedanken.:thumb:

Het is je vergeven :D

In het begin moet iedereen wennen aan de opmaak van de site.
Je bent geholpen en dat is het belangrijkste.
Veel succes en een prettig weekend.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan