• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren registratie excel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
164
Hallo allemaal,

Ik heb in kolom A de datum staan, nu wil ik kolom B leeg laten en in kolom C wil ik de begintijd neerzetten en in kolom D eindtijd en is het mogelijk dat in kolom E automatische de gewerkte uren bij elkaar worden opgeteld van de werkdag?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je link, echter heb ik daar denk ik niks aan, begintijd staat in kolom C en de eindtijd heb ik staan in kolom D.
Ik heb nog nooit met Excel gewerkt.
 
Als je nu eens kijk hoe het gemaakt is, kun je zelf zoiets maken naar je eigen idee.
De formules die er in gebruikt worden, probeer je dan aan te passen.

Of anders je uren op een papiertje schrijven en optellen.
 
Ik heb al een werkblad alleen de uren optellen lukt niet, formules heb ik geprobeerd werken niet bij mij.

Als ik mijn uren op een papiertje schrijf hoef ik niks excel te maken.
 
Ik heb de formule gevonden namelijk deze =D3-C3 echter moet ik deze code steeds handmatig intoetsen of gaat dit automatisch ?
 
Ik had dit filmpje al gezien maar dat is niet wat bedoel, maar ik voor de formule wel handmatig in.
 
Is goed.
Zet je nog wel even de vraag op opgelost?
 
Rene79,

Ik heb dit nog voor je gevonden, misschien is het wat.
 

Bijlagen

  • Berekenen van Test uren.xlsm
    33,2 KB · Weergaven: 84
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan