• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Het ziet er geweldig uit, is het ook mogelijk om in kolom p de totaal aantal overnachtingen te plaatsen op het einde van de week.
en op het einde van de maand een totaal uren gewerkt en nacht enz te hebben staan dan is het goed voor mij.

nogmaals super bedankt voor het werk.

Gr Theunie

Theunie,
Ik heb nog een aanpassing gedaan.
Omdat er 5 VOLLEDIGE weken per maand getoond worden, zal het regelmatig voorkomen dat de laatste week van een maand; ook voorkomt in de volgende maand.
Die uren had je dus al ingevuld in de vorige maand.
Die uren worden dan ook meegenomen naar de volgende maand.

Na opslaan zal ook automatisch de nieuwe maand getoond worden.

Bijlagen

Achter af bekeken, vermoed ik dat je geen totalen van de 5 weken wil zien,
Maar wel de totalen van de maand.
Daarom nog maar eens een aanpassing.

In het bijgevoegde bestand staan niet meer de rij- en rusttijden die jij opgegeven hebt.
De rij- en rusttijden die hier gebruikt worden volgen de Europese bepalingen.
- Na elke rijtijd van 4:30 u, verplichte rust van 0:45 minuten (mag opgesplitst worden in 0:15 en 0:30)
- Maximale rijtijd per dag = 9:00 uur (2 x per week max. van 10:00 uur toegelaten, die extra uren moeten de volgende week gerecupereerd worden)
- Met de nachtrust (al dan niet onderbroken) is geen rekening gehouden.
- Ook met de verplichte weekrust is geen rekening gehouden.

Indien jij andere rij en rusttijden moet gebruiken, laat maar weten.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi super bedankt

een laatste vraag de afrekening vindt bij ons plaats op het einde van de maand, dus ik zou het toppie vinden als ik echt de maand mei /juni/jullie heb dus echt van de 1 tot de 30 of 31 van die maand.

Gr Theunie uit Limburg

Theunie,

Volgens mij doet de laatste van Wieter dit.
Die geef enkel de totaal gewerkte tijd van 1 maand.

Hoi nee hij geeft het als 5 weken weer dus ook van vorige maand en deze maand en eventueel een paar dagen van komende maand weer.

Gr Theunie

Als je het berichtje uit post #24 bovenaan leest, dan schrijft hij dat alleen de maand wordt opgeteld.
Omdat sommige weken overlopen in een volgende maand.

Ik zou zeggen test het door een tijd in een week voor of volgend op de maand in te vullen.
Als het goed is zal je die tijd niet in het totaal zien verschijnen.

Suc6

Vergeet je ook niet om de vraag als opgelost te zetten als je tevreden ben, dank u. :thumb:

Ik had het als volgt begrepen:
- Je wilt een overzicht met volledige weken, zodat rij- en rusttijden kunnen gecontroleerd worden.
- Je wilt een maandoverzicht in verband met de afrekening.

Die 2 heb ik gecombineerd.
Blad1 geeft een overzicht met volledige weken.
Er worden telkens weektotalen gemaakt van de tijden.
Onderaan worden de totalen gemaakt VAN ALLEEN DE MAAND (niet de weken).

Let op! de rij- en rusttijden zijn niet meer die jij opgegeven hebt. (laat maar weten of het anders moet).
Overschrijding van de toegelaten rijtijd = rood.

PS. Toch is nog niet alles in orde met het bestand.
Stel, je komt binnen met correcte rijtijden, maar je moet van je baas je trekker poetsen.
Je zal dus een langere werktijd hebben.
Jouw rijtijden van die dag mogen ondanks de langere werktijd niet meer veranderen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi

Ik denk dat we elkaar niet goed begrepen hebben ik zou graag de uren per maand willen bij houden van de 1ste tot het einde van de maand.

Gr Theunie

Misschien bedoel je dit?
Na druk op de knop, wil je alleen de uren van de maand.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi

Ik ga eens met het bestand spelen en de tijden invoeren mocht ik problemen of iets tegen komen dan laat ik het wel weten.
iedereen bedankt voor de hulp, een laatste vraag heb ik nog kan het zijn dat het bestand niet op mijn samsung tablet en samsung telefoon s6 edge plus te openen is.

Gr Theunie

Theunie,

Dat je het op je tablet of tel. wil gebruiken, had je gelijk bij de vraag moeten vermelden.
Had waarschijnlijk veel werk bespaart.

Ik zou het niet weten, denk dat je een Excel programma op je tablet moet hebben.
Op mijn IPad heb ik ook een Excel programma maar die kan weer geen macro's gebruiken.

We horen het wel.

uren regestratie

Hoi

Sorry dat wist ik niet dat er verschil in zit ik heb op beide apparaten Microsoft Excel op staan en helaas kan hij het bestand niet openen en nu.!!!

Gr Theunie

Dat komt door dat die programma's geen macro's kunnen gebruiken.
Met een .xls inplaats van .xlsm lukt het misschien?

Of dan alles zonder macro werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan