• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoef je je niet voor te schamen.

Ik ben wat ouder (20 jaar) en ben er ook niet zo best in.
Meestal kopieer ik het en zet het dan in Word en laat die het vertalen,
is niet perfect maar je weet dan ongeveer waar het overgaat.

@ExcelAmateur,
Wordt dit je nieuwe bureaustoel? Of viel je achterover in jouw stoel toen bleek dat de hele vraag toegespitst had moeten worden op een mobiel apparaat:d

Ik wil iedereen bedanken voor de goede hulp, ik ga er eens mee aan de slag het ziet er nu geweldig uit.
Weet iemand hoe ik hem ook op mijn samsung tablet kan openen en de uren kan invullen, dat zou helemaal te gek zijn.
Mijn dank is groot

Gr Theunie uit Limburg

Zoals eerder geschreven: Gegevens verzamel je in een tabel. Dit is over het algemeen geen enkel probleem op een tablet. De meeste tablets kunnen VBA niet/gebrekkig aan. Dus wie voor mooi ipv functioneel gaat, komt vaak van een 'koude kermis' thuis.:p

Hoi hoi

Ik ben even met het bestand aan het spelen nu heb ik toch nog twee kleine vragen vraag 1 kan de kleur rood uit in kolom J
Vraag twee ik heb bijvoorbeeld op zaterdag 4 juni aan het voertuig gewerkt en er mee naar de garage geweest nu komt het wel eens voor
merk ik nu dat ik soms een opmerking bij een dag moet zetten.
Is dit nog mogelijk om te realiseren om dit erbij te krijgen, en kolom L na de kolom H te zetten, alvast super bedankt.

Gr Theunie Uit Limburg

Jezelf er even voor inspannen is blijkbaar te veel moeite? Of het nu een een tablet oplossing moet worden? En zoals eerder gevraagd kom eens met een eigen voorbeeld. Het is geen maakvoormij.nl.

Hoi Ik kan helemaal niets van excel ik heb geprobeerd dingen te veranderen en te verplaatsen maar toen werkte helemaal niets meer, en dat vindt ik dan ook zonde terwijl er mensen zijn die er tijd in hebben gestoken om het zo mooi te maken en dat alles werkt.
Waar ik ze zeer dankbaar voor ben, dat ze dit willen doen voor kneuzen zoals ik geef mij maar een vrachtwagen daar kan ik alles mee daar rij ik de smalste straten maar excel ho maar daarom iedereen het zijne.

Gr Theunie

Hoi wederom bedankt maar zou je kolom L kunnen verplaatsen zodat die naar kolom H komt, en de kleur rood mag gerust weg in kolom J als daar meer uren in staan.
Voor de rest ziet hij er strak en super uit.

Gr Theunie

De kleur rood is nu weg.
Je wil dat kolom L (nacht) nu op de plaats van kolom H ( tijd uit) komt.
Dat is erg veel werk omdat de formules dan ook om ge gooit moeten worden.

Bijlagen

Uren regestratie

Hoi Hoi

Helaas was ik een belangrijk ding nog vergeten en wel de uren op zaterdag en zondag die zou ik nog graag toe voegen. Nu ben ik al twee uur bezig om ze er in te krijgen maar het wil maar niet lukken.
Zou ik daar nog eens hulp bij kunnen krijgen dan is het bestand echt compleet en zo te zien werkt het goed, daar nogmaals mij hartelijke dank voor.

Gr Theunie

Bijlagen

Dat kan oa met somproduct. Somproduct kan niet overweg met cellen waar tekst in staat. Dus een aantal formules heb ik aangepast.

Bijlagen

@VenA,

In de macro moet deze regel nog aan gepast worden,
Code:
Range("G3:H33,L3:L33").ClearContents
naar
Code:
Range("G3:H33,L3:N33").ClearContents
anders blijven de opmerkingen staan.

Laatst bewerkt:
Volgens mij ging de vraag over het berekenen van de uren op zaterdag en zondag. Naar wat er verder allemaal onder de motorkap zit heb ik niet naar gekeken en boeit mij eerlijk gezegd ook niet zo.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan