• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox360

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Hoi,

heb dit van gehad maar ik heb zo het vermoeden als ik het zo bekijk dat de uitkomst voor elke cel het zelfde totaal is in mijn tabel

dus had ik een vraagje

is het mogelijk de uren per rol en mini op datum te tellen
dus in cel D49 voor datum 4-1-2021 en Cel E49 voor 5-1-2021 ect ect

Alvast super bedankt

Bijlagen

Eeh.. vanwaar de ingewikkelde formule? Ga je de tabel filteren?

Anders volstaat deze voor D49:
Code:
=SOM.ALS($C$27:$C$47;$C49;D$27:D$47)
Doortrekken naar onder en rechts...

Niet afsluiten met Ctrl+Shift+Enter hoor.
Code:
=SOMPRODUCT(($C$27:$C$47=$C49)*SUBTOTAAL(9;VERSCHUIVING(D$26;RIJ($1:$21);)))

@hsv

@AlexCEL

Allebei SUPER bedankt, kan ik de capaciteit planning voor heel het jaar inrichten

:thumb::thumb::thumb:

Volgens mij kan je met de gebrekkige informatie die je geeft helemaal geen capaciteitsplanning maken.

De rolcontainerdienst bestaat normaal gesproken uit 1 achterlader met 2 chauffeurs. De huisvuildienst (mini's) is veel complexer. een zijlader met alleen een chauffeur, een zijlader met een chauffeur en een corrector, een achterlader met 1 chauffeur en 2 beladers, etc. Met de P90-norm houd je voor het gemak ook geen rekening?

@VenA

Hoi,

dit is alleen maar een uren overzicht hoeveel mensen er op die dagen beschikbaar zijn

en hoeveel we tekort komen in de drukken tijden
de P90 norm heeft hier niks mee te maken P90 norm is bij ons op leeftijd en aantal collie

Alvast super bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan