• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uren verzamelen op blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spekker

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2016
Berichten
142
hoi allemaal

ik heb een file waarin de uren worden ingevuld, deze worden op het laatste blad verzameld en uitgerekend. dit werkt prima (dankzij jullie)
op maandag vul ik in dat Stoop, Meilink en schoot op de exp hebben gewerkt is het dan ook mogelijk dat het persoon met naam en gewerkte uren wordt weergegeven op het blad weekoverzicht.
ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
 

Bijlagen

  • uren overzicht.xlsm
    100 KB · Weergaven: 26
Je ontwerp ziet er leuk uit maar is praktisch onwerkbaar. Ik heb een formule uitgewerkt voor maandag zodat je kunt zien welke kant het opgaat. Deze formule is nog niet eens variabel in werkdag. Is "Seal" hetzelfde als "Zegelen"?
Mijn advies: verdiep je gedegen in de functie draaitabel en begin van voren af aan.
 

Bijlagen

  • uren overzicht.xlsm
    98,8 KB · Weergaven: 10
Door de opzet is het niet mogelijk om de formules door te voeren.
Ook is het maar met deze opzet mogelijk om maximaal vier medewerkers te laten werken op die plekken.


De matrixformules heb ik maar niet onnodig lang gemaakt door indirect naar het blad en de plekken te verwijzen.
Het bestand zal er nog trager van worden.
Alleen het eerste blokje voor je gedaan.


Edit: @Timshel en ik zijn het over de opzet wel eens zie ik.
 

Bijlagen

  • uren overzicht.xlsm
    98 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan