Hallo allemaal,
Ik vindt altijd heel veel information op dit forum, maakt ook gebruik van sheets uit andere vragen, die door jullie allen worden opgezet, aangevuld. Mijn dank daarvoor!
Ik heb een urenberekening overzicht in gebruik genomen, alleen ik krijg het niet voor elkaar om de uren juist te berekenen op het moment dat de eindtijd na twaalf uur 's-nachts ligt.
08:30 tot 01:00 uur (met 30 minuten pauze) zou moeten zijn (zie regel 8)
16 uur (kolom W) =
8 uur 100% (kolom Z) komt uit kolommen AJ en AN
8 uur 125% (kolom AA) komt uit kolommen AK en AO
Nu is AN en AO leeg omdat de 01:00 niet verwerkt wordt.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het aantal uren juist berekend worden.
Ik heb geprobeerd met celeigenschappen te spelen d-m-jjjj UU:mm, dan werkt het wel, maar ik wil de datum niet laten zien, en ook niet ingeven.Bekijk bijlage Uren_test.xlsm
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik vindt altijd heel veel information op dit forum, maakt ook gebruik van sheets uit andere vragen, die door jullie allen worden opgezet, aangevuld. Mijn dank daarvoor!
Ik heb een urenberekening overzicht in gebruik genomen, alleen ik krijg het niet voor elkaar om de uren juist te berekenen op het moment dat de eindtijd na twaalf uur 's-nachts ligt.
08:30 tot 01:00 uur (met 30 minuten pauze) zou moeten zijn (zie regel 8)
16 uur (kolom W) =
8 uur 100% (kolom Z) komt uit kolommen AJ en AN
8 uur 125% (kolom AA) komt uit kolommen AK en AO
Nu is AN en AO leeg omdat de 01:00 niet verwerkt wordt.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat het aantal uren juist berekend worden.
Ik heb geprobeerd met celeigenschappen te spelen d-m-jjjj UU:mm, dan werkt het wel, maar ik wil de datum niet laten zien, en ook niet ingeven.Bekijk bijlage Uren_test.xlsm
Alvast bedankt voor jullie hulp.