• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

urtus

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Hallo iedereen,

Graag wil ik mijn urenlijst beschikbaar stellen.
Alleen staat er een hoop gekoppende informatie in.
De cliëntcodes en activiteitencodes worden uit een ander excelbestand gehaald. De gegevens uit deze bestanden zijn ook opgeslagen in de urenlijst zelf. Als ik daar namelijk een code invul zet hij er zelf een naam bij. Kan ik dat verwijderen, zodat ik de urenlijst beschikbaar kan maken...

Gr,
Richard

Ik denk dat je de vraag een beetje duidelijker moet stellen. Ik vemoed dat je een blanco urenlijst beschikbaar wilt stellen, die voor de liefhebber naar eigen inzicht in te vullen is? Dan zul je de koppelingen naar het externe bestand toch moeten verwijderen, denk ik...

Ga naar je invul blad klik op het grijze vlak je naast de A en boven de 1, het hele blad wordt nu geselecteerd.
Druk op [CTRL]+[C] of kies onder Bewerken voor Kopiëren.
Open een nieuw excel blad door op [CTRL]+[N] te drukken of onder Bestand voor nieuw te kiezen.
Klik op de rechter muisknop.
Kies Plakken speciaal, klik op Waarden en dan op Ok.

Het nieuwe blad beval geen enkele formule of koppeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan